1. חזרי לחקור. ככל שתשאלי יותר שאלות, תוכלי להרחיב את תחושת המסוגלות שלך. יש אורות אינסופיים שיורדים כרגע ומחפשים היכן להתלבש. אורות אמיתיים לעולם לא יגיעו מחדשות הטלוייזיה. הם יגיעו מתוך פשטות. מתוך תקשורת עם הטבע והסביבה. אורות= תשובות

בהתאם לשאלות שלך היקום עונה. אם השאלות שלך מנוסחות בתדר שלילי כמו: ״למה זה קורה לי?״ זה האור שתמשכי.

אבל אם תשאלי: ״איך אני נהיית טובה יותר בעקבות זה?״ תרגישי כוחות ענקיים עוזרים לך.

עשי ניסוי: שאלי שאלה פתוחה באותו נוסח, לגבי סוגיה שמעניינת אותך, מבלי לענות עליה. שחררי את השאלה והמשיכי הלאה בסדר היום שלך. תופתעי לגלות כמה מהר המידע יזרום אלייך בדרך לא שגרתית. את תמצאי פתאום נייר שעליו התשובה, או שתשמעי מישהו מקרובייך מדבר בדיוק על מה שחשבת, פוסט בפייס יאיר את עינייך ועוד ועוד.

היכולת שלך לחקור ולהיות בתקשורת שוטפת עם הרוח, מובילה לתחושת שייכות מטורפת. את אף פעם לא לבד. תרימי טלפון ליקום.

2. צרי חיווטים חדשים במח. חיווטים הם נתיבים שקיימים במח, כשאת עושה פעולה חדשה שמעולם לא ביצעת, את יוצרת נתיב חדש שמחזק את שכלך. התוצאה- גמישות, התפתחות, הרחבת התודעה, שחרור מפחד לעוצמה.

לדוגמא: לצחצח שיניים ביד שמאל, לרדת במדרגות במקום במעלית, להחליף את כוס הקפה בכוס תה, לקום בבוקר מהצד הנגדי של המיטה ולעמוד לכמה שניות על רגל אחת פעולה קטנה, שינוי גדול.

כשאת מרגילה את התודעה שלך לנסות דברים חדשים, את פותחת עוד שערים בפוטנציאלים שלך ומחלישה מיידית את הקולות שמפריעים לך להתקדם.

3. שחררי אחיזה בחומר. כל השקעה בחומר יורדת בסופו של חיים לטמיון. הכסף והרכוש יאבדו מערכם כשתעברי מהעולם הזה, אבל מה שישאר לנצח זו ההשקעה שלך בפנימיות שלך.

לכן שימי פוקוס לפחות 10 דק ביום לחזק את הקרבה שלך לעצמך, לחלקים החבוים שבך, לנתינה, למעשים של אהבה מבלי תנאים, פחות עשייה, יותר להיות. יותר לחיות.

תוכלי להתחיל מלהסתכל סביבך ולוותר על 3 חפצים, שלא יקרה כלום, אם לא יהיו ברשותך. ככל שתעשי זאת,

תפני מקום לאנרגיה של הזדמנויות חדשות סביבך.

העייפות ותחושת הכבדות תחלוף. דעי לך שחפצים עומדים סוחבים המון אנרגיה. ברגע שאת מפנה חלק ניכר מהם, היכולת המנטלית והפיזית מתחזקות פלאים.

לסיכום: היום הזה הוא יום שיא לשנות את האוטומטים שלך.

אותן הפעולות מובילות לאותן ההתוצאות.

מסכימ/ה?