את מתבקשת להתחבר יותר לעוצמה הפנימית שלך ופחות לבזבז זמן על דברים טפלים שסוחטים לך את האנרגיה.

הידעת שראשי התיבות של שמך מסמלים את התשוקה הכי גבוהה של הנשמה שלך?
בואי נגלה אותה, ונעזור לה לצאת לידי ביטוי בעוצמה.

חברי את הגימטריה של ראשי התיבות של שמך המלא. לדוגמא: אורין שקד. נחבר את 2 האותיות הראשונות של השם הפרטי ושם המשפחה: א=1, ש= 3, סהכ 1+3= 4.

מצורפת טבלת גימטריה:

**במידה ויש לך 2 שמות השתמשי בראשי התיבות שלהם + שם המשפחה רק אם הם נקראים ונשמעים ביום יום.

קחי נשימה עמוקה ובואי העתיקי לך למול עינייך לאיזו אנרגית שינוי את נכנסת הישר מהנשמה:

אם יצא לך ר״ת 1- את יוצאת לתקופה של קידום עז בקריירה, תצטרכי להוריד ספקות ולהבין שניתנה לך הזדמנות שניה מהשמיים לעלות על דרך המלך- מנטרת הבוקר עבורך: ״אני ראויה לדרך חדשה״.

אם יצא לך ר״ת 2- את יוצאת לתקופה שמבקשת ממך יכולת גישור ופישור, היי סבלנית זה לא הזמן לחפש אקשן ודרמות מיותרות, את כרגע בשליחות להרגיע את הרוחות ולהיות אוזן קשבת. מנטרת הבוקר עבורך: ״אני יודעת למצוא את דרך האמצע״.

אם יצא לך ר״ת 3- את יוצאת לתקופה תוססת של היפוך במצב הקיים, אם רווקה- החיזורים יגברו, אם בזוגיות- הקשר עולה שלב, אם בכאוס- תמצאו פתרון מהיר לסיום הכאב. המנטרה עבורך: ״מאירה פניי למזל״.

אם יצא לך ר״ת 4- את יוצאת לתקופה מתגמלת ומקדמת, תרגישי איך האיזון חוזר לחייך והעייפות מתחלפת בכח רצון עז, קידום פרויקטים, הצעה כספית טובה על הפרק, נדל״ן, שינוי מסגרת לטובה. המנטרה עבורך: ״מתמקדת= מתקדמת״.

אם יצא לך ר״ת 5- את יוצאת לתקופה מסחררת עם שינויים מקצה לקצה, סגירת חופשה מפנקת, רישום ללימודים גבוהים שיקדמו את חייך הן אישית והן כלכלית, שינוי מחשבתי לטובה, משתחררת מכבלים ומגבלות ועושה את הבלתי אפשרי. המנטרה עבורך: ״ החופש הוא כלכלי״.

אם יצא לך ר״ת 6- את יוצאת לתקופה של ריפוי במשפחה, קשרים מהעבר שיעלו ויבקשו לסגור מעגל, תשומת לב מוגברת למישהו קרוב, שמחות והתרחבות משפחתית, פריון גבוה, הלב נפתח ותחושת השייכות חוזרת. המנטרה עבורך: ״אהבה היא התרופה לכל״.

אם יצא לך ר״ת 7- את יוצאת לתקופה של משוב מהעליונים, תצטרכי להוריד רגל מהגז ולשים לב היטב לנפש שלך, טוב לרישום ללימודים, טוב לטיפול מכל סוג, הרשמה לחוג ופיתוח מיומנויות שקיימות בך, המוזיקה תלווה אותך יותר מתמיד וטוב תעשי עם תתלבשי בגוונים כחולים. המנטרה עבורך: ״כל התשובות בתוכי״.

אם יצא לך ר״ת 8- את יוצאת לתקופה של קצירת פירות אדירה, אפשרות לקידום, עליה במוניטין, היפוך הגורל לטובה בעניני כספים, ירושות, נדל"ן ומסחר. תצטרכי לסגל אסרטיביות ולסלק מה שמפריע לך לחוש התלהבות, השבוע את מורידה ריצוי ומכניסה שביעות רצון. המנטרה עבורך: ״נולדתי לנצח״.

אם יצא לך ר״ת 9- את יוצאת לתקופה מעל הטבע, תנועה רבה, החלפת רכב ומכשירי חשמל על הפרק, שימי לב שאת נוסעת עם מספיק דלק, שהכל במקום, הראש ינוע וינוד לכל עבר, אפשרות גבוהה לחוות הארה, יכולות התקשור נפתחות, אפשרות להתנדבות תופיע- לכי עליה. המנטרה עבורך: ״אני אשת העולם הגדול״.

העתיקי את המנטרה, כתבי אותה
הצמדי לאנרגיה האישית שלך
והוציאי את הבושה מהלקסיקון.
יש לך כאן חיים להגשים.

אז איזו אנרגיה יצאה לך הישר מהעליונים?🌪