לשנה האישית יש תשובות עבורך. המודעות לשנה האישית בה אתה נמצא ולמשמעות שלה, יכולה להעניק לך הבנה רחבה יותר של התהליכים הפוקדים אותך, לסייע לך בקבלת החלטות מיטיבות ובעיקר לגרום לך להוריד את ההתנגדות למציאות, מפני שמה שיש מולך ולצידך כרגע, הוא הדבר המדויק ביותר להתפתחות האישית שלך.

אז בואו נתחיל לחשב.

1. ילידי ינואר- יוני:

הנוסחא: יום לידה+חודש לידה+שנה נוכחית.

לדוגמא: 25.5.1964

נחבר את יום הלידה+חודש הלידה: 3=12=2+5+5

נוסיף את סכום השנה הקלנדרית הנוכחית אותה בודקים: לדוגמא: 2022 (6=2+0+2+2) לתוצאה;

קיבלנו את השנה האישית 3+6 = שנה אישית מספר 9

2. ילידי יולי- דצמבר:

יעשו את אותו החישוב יום לידה+ חודש לידה+ שנה נוכחית ויוסיפו לתוצאה הסופית את הספרה 1

הנוסחא: יום לידה+ חודש לידה+ שנה נוכחית+1

לדוגמא: 5.11.1993

יום לידה + חודש לידה : 7=5+1+1 נוסיף את סכום השנה הנוכחית 2022 (6=2+0+2+2) לתוצאה; = 7+ 6 = 13 =4 בצמצום

וכעת נוסיף את הספרה 1 לתוצאה הסופית ונקבל את השנה האישית 4 + 1 = שנה אישית 5

שנה אישית 1

שנת ההתחלות החדשות וההזדמנויות העוצמתיות. כעת הזמן לפעול ובגדול, זמן להגשים חלומות. האדם מחויב להתחלה חדשה ועליו לקדם יעדים ומטרות. שנה המאופיינת בשאפתנות, נחישות ורצון להתחדשות. זו שנה שבה נעשה שינוי באישיות של האדם, הדימוי העצמי משתנה לחלוטין ובדרך כלל קורים בה אירועים שמביאים את האדם ללכת בדרכים חדשות שטרם צעד בהן. לנמצאים בזוגיות בשנה זו יכולים להגיע מצד בן הזוג טענות שאתם עסוקים יותר מדי בעצמכם, יש ללמוד להיפתח ולהעצים גם את הצד השני מתוך הכח שאתה מקבל בשנה זו ולהשימר מאגו וריכוז עצמי מופרז. אפשרות לחוש בדידות מפני שהכח הרוחני שעובר דרכך מחייב אותך למצוא את העצמאות שבך, ההחלטיות והביטחון העצמי. היזהר מלדחות דברים, קום ופעל. עיתוי נכון למעבר דירה, זוגיות חדשה, עבודה ולימודים.

שנה אישית 2

הפרייה וצמיחה מתוך סבלנות ויצירת שיתופי פעולה. בשנה זו מומלץ ליצור ולטפח קשרים נכונים על בסיס ההתחלה החדשה שביצעת בשנה הקודמת. השנה תלווה בהמון מצבי רוח, עליות וירידות ועוצמות רגש גבוהות, בלבול ותחושה של השקעה רבה, עם תוצר מועט יחסית. זו שנה מעולה ליצירת קשרים זוגיים. יש לסגל בשנה זו המון טקט, נימוס והערכה לצד השני. הרגישות תחליף את המרץ שסימל את שנה 1 ועל כן יש לעבוד על איזון ושיווי משקל מתמיד על מנת להמשיך לשעוט על עבר המטרה שהוצבה. לנשים זוהי שנה הורמונאלית ופורייה עם אפשרות גבוהה להיריון ולידה. שנה שיש לטפח ולחזק את מערכת היחסים שלכם עם עצמכם, שנה שתרצו יותר פינוק, הרגשת פסיביות ורצון עז לביחד. השפע מגיע השנה מהביחד.

שנה אישית 3

שנת השפע ופתיחת דלתות. זוהי שנה של התרחבות, שגשוג ושמחה. באם תבטא נכון את הקול הפנימי ואת היצירתיות שבך, תזכה לאופטימיות, פופולריות והזמנות רבות לאירועים חברתיים. תרגיש קליל, מוערך ואהוב. הזדמנויות יגיעו ויהיו קשורות לשינוי שתעשה בשנתיים הבאות. זמן לבקש העלאה בשכר, להיות ספונטני ולומר כן להצעות שמגיעות אלייך. במידה ואתה עצמאי תחוש זרימה בתקיעויות שהופיעו בשנה 2 ותמצא פתרון יצירתי ומיטיב. שנה טובה לחתונות ולידות, שמחות והתחדשויות. 3 הוא מספר ההרחבה ועל כן הוא ירחיב את מה שהתחלת מלפני שנתיים, ומה שטיפחת בשנה שעברה. על כן יכולים להופיע בלבול ופיזור אנרגיה בהתאם למעשים שעשית, יש בשנה זו שמירה והגנה גבוהה, ודברים מסתדרים בדקה ה90.

שנה אישית 4

שנת משוב חזקה מהיקום באמצעות הצלחה או הפסד. שנת מבחן שמוכיחה לך מכל ההיבטים, האם עשית בחירות נכונות למסע הנשמתי שלך ב3 שנים שקדמו לכן. הרגשה של עומס רב בכל הרבדים בחיים, שנה שבה מתבצע שינוי בתזונה, ביחס לגוף. הגוף מדבר ואומר את דברו. שנה שבה מומלץ חיבור לקרקע, לפרקטיות, יסודיות. יכולה לעלות ביקורת מצד הסובבים אותך שכן השנה הזו מבקשת ממך לסגל משמעת, דייקנות, סדר וארגון. תצטרך לעבוד ולהפגין מאמץ, לתקוע יסודות ולסגל סבלנות רבה. לצד הקשבה לסימנים שמוכיחים לך האם אתה בדרך הנכונה, או כלל לא. בשנה זו חשוב לקבל תמיכה מהמשפחה.יד הגורל מתערבת בשנה זו ובענייני מגורים יש להיות אקטיבי. שנה טובה להתעסקות בנדל"ן, ויש לשים לב לאותיות הקטנות. פחות מתאימה להתפטרות אלא יותר לפיטורין ולחכות ליד הגורל שתכווין את המשוב לטובתך העליונה. במידה והמשוב שלילי יש להסיק מסקנות ולהמתין עם היציאה לשינוי לשנה הבאה.

שנה אישית 5

שנת השינויים הקיצוניים וההפתעות הגדולות. לאחר שנבחנת וקיבלת משוב בשנה 4, כעת בהתאם יתחילו השינויים לזרום לחייך. היה מוכן לשינויים גדולים וסגל יכולת זרימה, תנועה ושחרור. דברים שלא משרתים אותך פשוט יסתיימו, זוגיות שאינה יציבה תתפרק כדי לפנות מקום לקשרים חדשים שיכנסו לחייך. שנה שבה עלייך להיות אקטיבי ולנוע, מומלץ ספורט, טיולים, תנועה ותרגיש רצון עז לחופש ומרחב. עליות וירידות אפשריות מבחינה זוגית, טלטלות ורצון עז להרחבת הידע. שנה שטוב ללמוד בה ולשנות את הפרספקטיבה והגישה לחיים. נשימה היא מילת המפתח בשנה הזו. יהיה עלייך ללמוד לעצור ולנשום כדי לאזן את רכבת ההרים שעלית עליה. שנה שבה הכל קורה מהר, יציבות היא ממש לא מילת המפתח, אלא תעוזה, הרפתקאה, שנה טובה להכרה ולפרסום, שיווק והרחבה לעסקים עצמאיים.

שנה אישית 6

שנת המשפחתיות וההתחייבויות המעשיות. בשנה זו תהיה תשומת לב גבוהה למשפחה, להיריון, לזוגיות, להורים או ילדים. שנה שתידרש להשקיע בתשומת לב מוגברת ובנתינה לתא המשפחתי. שנה שמתרחשים בה אירועים הקשורים למשפחה ולסביבה הקרובה. תהיה עדיפות לצמצום שעות העבודה, אפשרות לעבוד מהבית או עיסוק הקשור בפעילות ציבורית. שנה מצוינת לחתונות, לידות, שיפוץ או מעבר דירה, טיפוח המראה החיצוני והפנימי. אפשרות להיכנס לתכניות שישפרו את הדימוי העצמי שלך, כמו ספורט או הרזייה ולהצליח בתחומים אלו. שנה טובה לשינויים קוסמטיים ואף ניתוחים. האמוציונליות תהיה בשיאה, ויש להיזהר מלהיצמד לתכונות כמו טינה, כעס וקנאה. בשנה זו יש לפתח אהבה מבלי תנאים ולהשקיע בכל הקשור ללב ולאהבה. 6 מבטא עשייה וזו שנה טובה לעסקים עצמאיים ואף לשכירים שרוצים להתקדם. ההוצאות הכספיות יהיו במגמת עלייה בשנה זו מפני ש6 זו אנרגיה שאוהבת נוחות ואיכות, טובה לרכישות נדל"ן, שנה של השקעה במרחב הפרטי והציבורי.

שנה אישית 7

שנת משוב+ תיקון הקשור בחיזוק המודעות הרוחנית. שנת משוב על 3 השנים האחרונות. בשנה זו תחול ירידה אנרגטית, הגוף יחלש והרוח תעלה. תחוש עייפות יותר מהרגיל ויש להקפיד על מנוחה. כל אלו יקרו לשם חשבון נפש עמוק. זו נקראת גם שנת שמיטה. בשנה זו איסור חזק על לקיחת הלוואות וחתימה על חוזים ואף על פתיחת עסק חדש. יש לעסוק בהסקת מסקנות בלבד ולהוריד הילוך. מומלץ לחשב מסלול מחדש בהתאם לתחושות העולות ולחכות עם השינוי לשנה הבאה. אם המשוב חיובי תחווה הצלחה גדולה מהעמל של שנה 6. אם המשוב שלילי תחווה תחושת החמצה גדולה ויהיה עליך לעשות חושבים לקראת שינוי בשנה הבאה. שנה שמומלץ ללמוד בה תחום שמעניין אותך, להרחיב אופקים, לקרוא ספרים, להתפתח אישית ורוחנית כדי לזכות בהיבטים החיובים שלה. בשנה 7 יופיעו מבחני ומשברי אמון בסביבה הקרובה. 7 מסמל קטיעה וישנה אפשרות לשברון לב, איבוד כספים או מצבים בריאותיים כדי שהאדם יסכים לעצור ולגעת בנפש שלו. כדי למזער את ההיבטים השלילים של 7 יש להקדיש זמן לחשבון נפש, למנוחה יזומה ולקרבה של האדם לפנימיות שלו. שנה שטובה לעוסקים בטיפול, מחקר והיבטים רוחניים. ניצחון הרוח על החומר.

שנה אישית 8

שנת תגמול, רווחיות והתחזקות אנרגטית עם אפשרות להגיע לאיזון בכל תחומי החיים. שנה שיהיה עלייך לפעול בנחישות, אסרטיביות ושאפתנות ותוכל להוציא לפועל את המסקנות שהסקת בשנה 7. בשנה זו עומדים לצידך ניסיון, תובנות וכוח שצברת במשך השנים, ההרגשה הכללית הינה של התחזקות ונמרצות, היקום ייתן תגמול גדול או אכזבה גדולה בהתאם לזרעים שזרעת בשנים הקודמות. אפשרות להגיע להישגים מרשימים בתחום הקריירה והכספים למי שעבד ונצמד לחוקים האוניברסליים. מאידך, אפשרות לחוות התמוטטות בריאותית, או כלכלית למי שפעל באנוכיות והתעלם מהסביבה. בשנה זו תצטרך לתת פתרונות רבים לעיסוקים רבים שיצוצו וידרשו ממך יכולת ארגון, שליטה ופיקוח. שנה שבה חשוב לתרום, לתת מעצמך לזולת, ולהשתמש במתנותייך למען העצמה של אחרים. יש השנה להעז, להתנסות ולהיות אמיץ. שנה לסיכונים, להשקעות ובעיקר לעשות הכל בגדול. 8 הוא סמל האינסוף והוא ידחוף אותך לגדול, אך ממקום מאוזן ועל כן יהיה עלייך להגשים מטרות, אך להזהר מלדרוך על אחרים בדרך אל הפסגה. שנה שיכולה להפגיש אותך עם רשויות חוק כמו משטרה/ צבא/ בתי חולים/ מערכת המשפט וכו. יהיה עלייך לפתח אסרטיביות, להזהר מעקיצות ומחוסר מוסריות בסביבתך. לאנשים המפתחים את העולם הפנימי שלהם תהיה זו שנה שבה יוכלו ליהנות מהעבודה הקשה שעשו עד כה וכעת לזכות במעמד ובסמכות. שנה שתופיע בה תחרותיות ותבחן את גישת השפע שלך לחיים.

שנה אישית 9

שנת סיומים וסגירת מעגל. בשנה זו כל שלא משרת אותך יפרד מחייך. שנה שמבקשת ממך שחרור של דפוסים, התנהגויות ואף חפצים שמכבידים עלייך. הקצב נעשה אגרסיבי, תנודתי וחסר יציבות. שנה שבה תמצא את עצמך נע ונד בין החלטות, המון התלבטויות, יגיעו לקיצם קשרים זוגיים הרסניים, או עבודה לא מוצלחת ויהיה עלייך לסמוך על הרוח ולפתח אחריות אישית. זהו זמן טוב לנסוע לחו"ל ולהרגיש עולם. 9 מסמל תהליך, מסע שנערך לקראת לידה מחודשת, ועל כן זו תהיה שנה של התנסויות ויש לזרום איתם לטובת התחלות חדשות שיחלו בשנה הבאה. בשנה זו תחווה התלבטויות רבות, אל תחשוש מהם אלא ראה את היתרונות בכל הזדמנות ותכנן את צעדייך לשנה הבאה. חובות וזכויות יפרעו וכן כל מה שלא הושלם יעלה ויצוף על הפרק כדי שתוכל לסגור חשבון ולהגיע לשנה הבאה נקי וטהור. זו שנה שתפתח אצלך את הצד הרוחני, הפריון יהיה בשיאו, שנה רגשית מאוד, זיקוקי דינור של רגשות, יש לשים לב איך מדברים ולהזהר מלהכנס לעימותים מיותרים, להבין שלכל נשמה הקצב שלה, ודעה משלה. שנה שבה נפתח יותר את הפה ונצטרך להביא את עצמנו לידי ביטוי, אפשרות למסעות בעולם, נסיעות רבות, חילוף כל הקשור לתנועה כמו כלי תחבורה וכן זו תהיה שנה שבה תצטרך לתת מעצמך יותר הן רגשית, כלכלית ואנרגטית על כן פתח את ליבך מבלי פנקסנות.