מה אומר מספר הרכב שלך?
🚗
חבר/י את כל הספרות שבלוחית הרישוי וצמצם/י לספרה בודדת.
מכונית מספר 1:
מכונית מיוחדת במינה, דומיננטית וייצוגית אשר בעל הרכב שלה נמצא בעמדת מפתח או בעל סמכות גבוהה בסביבתו. מנוע חזק ואיכותי שבמקביל מתאמץ מאוד להוכיח באופן שוטף ועל כן צורך המון אנרגיה! מסבה גאווה וכבוד לנוסע בה ונותנת לו הרגשה של שליטה. מכונית חזקה פורצת דרך.
 * יש מקרה הפוך וקיצוני לבעל רכב שכזה שיחזיק במכונית הכי מוזנחת בכביש, מוזרה ודחויה וההבדל העצום קשור קשר ישיר להתניה המצויה בתודעתו של הבעלים – שפע או עוני.
מכונית מספר 2:
מכונית פרקטית ועמידה שנקנית בדר"כ לצורך הסעת ילדים ונשים לנסיעות ממוקדות וקצרות. משמשת כעזר למטלות היום יום ורוקמת קשרי משפחה וחברות לבעל הרכב ולסובביו. יש להישמר מרגישות יתר ולדאוג לאיזון מתמיד. מכונית שנשארת כמה עשורים על הכביש, בשקט. אין מה למהר למכור אותה אלא אם התחלפו שאיפותייך התקופתיות.
מכונית מספר 3:
מכונית המזל מיום שנולדה עובדת חלק, טפו טפו 🙂 בעל הרכב מרגיש בבית בתוכה, נוח לו בה ואף לכל מי שנכנס אליה. באם תרצה למכור אותה – תרוויח כלכלית, וכל הקשור אליה יהיה מוצלח. מכונית קמע! זכית. השתמש בה בתבונה למען מטרות נעלות ובמוסריות יתרה, הכנס המון מוזיקה וקצב על מנת למנף אותה למלוא הפוטנציאל האנרגטי שלך.
מכונית מספר 4:
מכונית ההפתעות!!! שום דבר אינו שגרתי איתה והיא יכולה להיות נאמנה ומדוייקת לאורך זמן ופתאום ביום בהיר אחד להתהפך ותגלה שמשהו השתבש מיד הגורל. בעל הרכב בדר"כ יהיה אדם עצמאי באופיו וימשך לפן הטכנולוגי ואף יביא אותו לתוך הרכב. מכונית עם תדר של ביקורת יתרה ולכן יהיה ער לפרטי פרטים לגבי עצמו ולגבי אחרים שרואה בכביש. יש להיזהר מלרצות אחרים מבלי סוף ולדעת לשים גבולות לסביבתך. מכונית שמשרתת אותך נאמנה בעבודתך ואף חלק בלתי מבוטל ממנה.
מכונית מספר 5:
קסם של מכונית! ממגנטת ומפיצה אבקה של אנרגיה צעירה לכל המסתכל לעברה. היא מצויינת ומשמשת את צרכייך האישיים נאמנה. מכונית איכותית וחברתית שגורמת לך להיות בתנועה מתמדת. נוחה ופרקטית ואף חסכונית בדלק. אינה מתבלטת בשטח אך עושה את עבודתה נאמנה ולא תחליף אותה כל כך מהר. יש לך מכונית שכל אחד רוצה גם לעצמו 🙂 הקפד על נסיעות, בילויים וטיולים איתה על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל ולהביא את השמחה לחייך.
מכונית מספר 6:
המכונית הכי יפה שעל כביש! היא "מפונקת" ומטופחת ולא נולדה לעבודה קשה. הבעלים שלה מקפידים על טיפול מתמיד בה וכיף לנסוע בה. מושכת המון עיניים ולעיתים קולעת את הנוסע בה למצבים בהם יצטרך לשלם כספים. יש לבצע הגנות ולשמור על ענווה בכדי לטפח את היופי הפנימי, לפני החיצוני.
מכונית מספר 7:
מכונית שמציגה מראה מדויק לנפש של הנוהג בה. באם מפוזר ומבולבל-כך הבלאגן ישרור בתוכה עד שיחליט לשים סוף וייקח אותה סוף סוף לסדר ולשטיפה. באם מאורגן ופרפקציוניסט-ישקיע מאוד בחיצוניות שלה ובנראות המודלית לכל עיניי המתבונן. בגדול היא מפתיעה לטובה ומשרתת בעיקר נשים העוסקות בפן הטיפולי, מורות, מטפלות, מחנכות, מדריכות, מרצות ובעיקר אינדיבידואליסטיות שיש להן את הייחודיות שלהן בעולם. באם לא עוסקים באחד ממקצועות הנתינה יכול להגיע משבר בתא המשפחתי ובכך להניע את הנוסע להגיע לתחום הרוח והטיפול. מומלץ לבדוק לעיתים קרובות כל הקשור למים ולרדיאטור, זרימה והרמוניה.
מכונית מספר 8:
מכונית מצויינת לעסקים ולשפע כלכלי וחומרי. מובילה אותך לעשייה מרובה ולהנאה מפירותייה. בעל הרכב צריך להשמר משימוש בכח רב ובהפגנת כח באמצעותה, על מנת להמנע מעימותים לא צפויים. יש בה ברכה רבה להתקדמות ולהגשמת שאיפות, מתוך איזון בין רוח לחומר .על בעל הרכב להיות בתנועה ולתרום באופן שוטף על מנת לזכות בשפע. מאידך, יכולה להוביל אותך לתקופות קשות של מחסור שמהם תפתח את הרוחניות שבך ובכך תצמח חזק ואיתן כפי שראוי לך. סהכ מכונית חזקה שרואה מוסך בהתאם למתחולל לבעל הרכב בנפש.
מכונית מספר 9:
מכונית "שדה" שעושה קילומטרים רבים ונשארת איתנה על הכביש, יחד עם זאת תסבול מבעיות מכאניות באופן שוטף ותראה מוסך על "דברים קטנים." תזמן לך עבודות מבלי הרף ותמגנט לך חוסר מנוחה אך יש לראות זאת כשפע וכהזדמנות לעשייה! מכונית זו לא נחה לרגע ואקשן היא מילת המפתח שבתוכה. יש לשמור על רוגע וספיחת אנרגיות מפני שמהר מאוד מתחממים בתוכה-תרתי משמע. הנוהג בה יכול לחוש במירוץ מתמיד ועל כן עלייך לסגל מודעות להנות מהדרך, מבלי תלות בתוצאה.
נסיעה טובה ♥♥♥