ממש כמו לאנשים, לעסקים ולשמות גם לבית שלך יש תדר.

 כיצד מספר הבית משפיע?

1. על פי מספר הדירה עצמה.
 לדוגמא דירה מספר 24 נחבר 2+4 ונקבל את הספרה 6.

2. על פי חיבור מספרי כתובת הרחוב + מספר הדירה.
לדוגמא: נחל ציון 3 דירה 65. נחבר 3+6+5= נקבל 14, נצמצם לספרה בודדת 1+4= מספר 5.

במגורים האישה קובעת ולכן חשוב שהתדר של הבית יקבל תמיכה מהמפה שלה.

אז מה מספר הבית שלכם? מוזמנים לחשב על פי הסדר: קודם את מספר הדירה ולאחר מכן את שילוב הדירה עם הרחוב.

פירושים:

בית מספר 1  מצויין לאנשים הרוצים להתחיל כל התחלה חדשה כמו פתיחת עסק, מערכת יחסים או שיפור הביטחון והמיומנויות האישיות. זהו בית המעניק יכולת להתקדם בחיים ויתאים לאנשים באופיים רוצים מרחב וקנאים לחופש האישי שלהם. מתאים לאנשים בעלי עסק עצמאי, תפקידים בכירים ומנהלים.

מתי הדירה מאבדת ברכה? כאשר אנחנו לא מקבלים את האחר, ומתעסקים ברצון לומר את המילה האחרונה.

הברכה תחזור כאשר ננמיך את האגו. כל עשור ישנה פריצת דרך לגרים בדירה מספר 1.

ממה להישמר: דיירי הבית צריכים להישמר מויכוחים אגו מיותרים, מעקשנות, שתלטנות או ריכוז יתר בעצמם מבלי לחשוב על האחר, דבר היכול להוביל לתחושת בדידות.

בית מספר 2  מצויין לשיפור האינטואיציות, מעודד טיפוח שותפות, אהבה ואינטימיות. זהו בית לרוצים להתקדם אל עבר זוגיות, הולדה, הרמוניה ואיזון בחיים. מתאים ליועצים, מטפלים, מתווכים ואנשים המתעסקים בעזרה לזולת.

בדירה מספר 2 ישנם כעסים וטינה על דמויות נשיות והברכה חוזרת בשחרור ותהליך של סליחה.

ממה להישמר: הבריאות הגופנית של המתגוררים בה תלויה קשר ישיר במצב הרגשי שלהם ועל כן יש להקפיד לרומם את מצב הרוח מדי יום. מוטב ללמוד כיצד לא לקחת הכל באופן אישי ולהוקיע תלותיות באחר. בנוסף הבית הזה ילמד אותך כיצד להציב גבולות ולהביע את הרגשות שלך באופן כנה כדי לא לוותר על עצמך.

בית מספר 3  מצויין לשיפור שמחת החיים, היצירתיות, הביטוי והקסם האישי. זהו בית בו התקשורת בשיאה, האנרגיה שלו צעירה ומאפשרת הבעה והשראה. מצוין לגידול ילדים, להוספת כיף לחיים ולהרחבת המשפחה. מתאימה לסופרים, משוררים, יוצרים, אנשי הוראה ואנשי שירות.

ישנם עיכובים בדירה ויש להיות אופטימיים מול מצבי החושך, הדברים לא ילכו תמיד כפי שהיינו רוצים ולכן צריך לדעת לשחרר שליטה. כאשר נופלים לשעמום, הברכה יוצאת מהבית – והברכה תחזור רק אם דיירי הבית ידברו את אשר על ליבם באמת ובכנות.

ממה להישמר: דיירי הבית צריכים להישמר מחוסר אחריות אישית וחוסר גבולות והגזמה- באכילה, בדיבור, בחשיבה ובמעשים. בנוסף עליהם ללמוד כיצד להכניס לשגרת היום סדר וארגון. העקב אכילס הכי גדול בבית 3 הוא השעמום והחיפוש אחר ריגושים מתמידים.

בית מספר 4  מצויין לאנשים מעשיים שרוצים לחוש תחושת ביטחון ויציבות בחיים. הוא מעודד חריצות, משמעת, עמידה ביעדים ושגרה ברורה. הוא מתאים לאנשי חוק, עקרונות, צבא, נדל"ן, עובדי מוסדות.

אין רגע דל בדירה מספר 4! הם הבונים של החיים. זהו מספר של תיקון ארצי בגלגול הקודם אהבתם לנפוש, הפעם אתם בגלגול של חריצות והתמדה. בבית זה שוררת שגרה, אין משחקים, ואין אם עבודה ונכנסים לבטלה הברכה יוצאת מהבית.

יש תחושה שבא לנו לעזוב את הכל ולהעלם אך לא כך הדבר. הברכה בבית הזה היא לא להתלונן, התלונות גורמות לעיכובים של שפע חומרי והפרנסה חשובה  לדירה מספר 4 .

דירות מספר 4 אוהבות רהיטים מעץ כבדים המחוברים לאדמה כך גם קריסטלים ויהלומים.

ממה להישמר: מביקורתיות יתר והיצמדות לטפל במקום לעיקר דבר היכול להוביל לחוסר שביעות רצון מתמדת מהמציאות. יש נטייה לראות רק את המיקרו ולא את המאקרו, התדר יכול להיות כבד עם הרגשה של מחנק ומועקה. כמו כן יכולה להופיע עייפות גבוהה ועל כן יש להקפיד על מנוחה יזומה בתוך כל השגרה והעבודה השוטפת.

בית מספר 5  מצויין לאנשים האוהבים חופש, גיוון, חברה ותנועה. הוא מלא באקשן, בשינויים ובהרפתקאות, זהו בית אידיאלי לאנשים האוהבים ליהנות מהחיים, לטייל ולהרחיב אופקים. מתאים לאנשים המתעסקים בהוראה, במכירות, הייטק, עסקים, עבודה עם קהל, בפרסום ובשיווק ובכל הנוגע לתקשורת על כל גווניה.

הבית תוסס, מלא באמוציות, תנועה תמידית, דייריו ליברלים. הדיירים מבקשים להיות במרכז ולהעביר ידע.

ממה להישמר: מבזבזנות, מלשון הרע ורכילות, מהתמכרות למחשבות ולמתחים פנימיים, מבריחה מתמדת אחר חופש ומהאשמה של אחרים. יש ללמוד כיצד לקחת אחריות ולפתח משמעת עצמית, ללמוד לנשום נכון ובעיקר להציב גבולות.

בית מספר 6  מצויין לאנשים האוהבים אסתטיקה, יופי ומשפחתיות. האנרגיה שלו מלווה בחום ובחמלה, כיף להתארח בו והוא מעורר כל הקשור לחברות, לאומנות ולשירותיות. זהו בית אידיאלי לפתיחת עסק מהבית ויכול לתת את האיזון בין המשפחה לקריירה. בית המתאים לעוסקים בשירות הציבור, באופנה, ביופי, עסקים משפחתיים.

הבית פתוח, יש להיזהר משתלטנות, אם יש ריב זה יוצא מפרופורציות. הברכה בבית היא לוותר. פינת האוכל היא המקום החשוב ביותר בבית. 😉

ממה להישמר: מכפייתיות ורכושנות, מצרות עין, מדרמות והיסטריות מיותרות בין בני הזוג הקשורים לפרפקציוניזם ורצון לכפות את דעתו כל אחד על השניה. כשקורות מחלוקות הן בדרך כלל יוצאות מפרופורציה ומגיעות לעוצמות רגש מאוד גבוהות. יש ללמוד כי שלום בית קודם לכל.

בית מספר 7  מצויין לאנשים הרוצים לפתח מודעות, רוחניות ולהרחיב את ההשכלה והמיומנויות האינטלקטואליות שלהם. זהו בית המעודד פרטיות, חשבון נפש, חיבור לרוח ולאלמנטים טיפוליים. בית המתאים לאנשי אמונה, מטפלים, פסיכולוגים, אלניסטים, מדענים, מורים, סטודנטים, יועצים ואמנים.

דיירי הבית מייצגים את ניצחון הרוח על החומר, מייצג אנשי חקירה ונותנת פריווילגיה להכניס לעומק של החיים.

הברכה יוצאת מהבית כאשר נופלים במבחן האמונה. הבורא שולח מבחני אמונה, כסף, בריאות. זו דירה המבקשת קצב שקול ועמוק והמוזיקה היא התרופה של הדירה. 7 מסמל ניקיון, והכל מדויק בדירה הזו.

ממה להישמר: מפחדים וחרדות, מבעיות אמון בסביבה ודבקות בבדידות והסתגרות. יש להקפיד על התפתחות אישית, חקירה ולמידה, כי זהו הבית היחיד שייתן לך את הפריבילגיה להכיר את עצמך לעומק.

בית מספר 8  מצויין לאנשים בעלי אופי עצמאי, שאפתניים המחפשים אחר שיפור הפן החומרי בחייהם. הוא אידיאלי עבור אנשי עסקים ואנשי קריירה. התדר של 8 הוא תדר כבד ומחייב פיתוח אסרטיביות, חוסן נפשי ויכולת הישרדות. האידיאל בבית כזה הוא לפתח את הצד הרוחני והפנימי במקביל לצד החומרי כדי להמנע מאכזבות, תסכולים ותקיעויות.

השתלטנים של הייקום, הדירה מלמדת את האדם להשיג מטרות ולחתור אחריה בשאפתנות. דירה 8 צריכה שיהיו בה הרבה צמחים.

ממה להישמר: מאגרנות, רכושנות, נוקשות יתר על המידה עם הסובבים אותך, מהסתגרות והתבודדות מהעולם, מחוסר מוסריות כלפי הזולת, מהתחשבנות צינית וממאבקים מיותרים. זהו הבית היחיד היכול להעניק לך את הפריוולגיה להגיע לאיזון בכל תחומי החיים מתוך השקעה בפנימיות שלך, בהכנסה של קלילות והומור לשגרה הכבדה, בנתינה ובתרומה לאחר.

בית מספר 9  מצויין עבור אנשים הרוצים ללמוד לסלוח, להעניק, הומנאיטריים, חומלים, בעלי לב רחב ונתינה. בבית יש תדר של אהבה אוניברסאלית, פתיחות ונדיבות. בית המעצים את הרגשות ויחייב את המתגוררים בו ללמוד לשחרר ולזרום מה שמביא ליכולת להתפתח רוחנית ואישית בצורה מואצת. מתאים לאנשי צדק, חוק, משפט, פוליטיקאים ואנשי ציבור, אנשי הבמה והעולם הגדול.

בדירה הזו חיים המאסטרים של היקום. זו דירה של אש, סבלנות זה לא הצד החזק של הדיירים שלה, ואין להם זמן לבזבז על שטויות. אבל… פטפוטי סרק יש בשפע 😉 הדלת זה המקום הקדוש אצלם. יש ללמוד להגיד לא, לא מסתדר לי, לא נראה לי – בלי לתת הסברים.

ממה להישמר: מפטפוטי סרק, מרדנות, פריצת גבולות או חוסר גבולות לחלוטין, ויכוחים על השקפות עולם ואידיאלים, חשיבה שרק "האמת" שלי צודקת. בנוסף מכשירי החשמל רגישים בבית זה ויש להקפיד להחליף אותם תכופות, במיוחד כל הקשור לכיריים, גז, תנור ומנורות. בית 9 הוא אימפולסיבי ונמרץ ועל כן יש להישמר מתאונות והתנגשויות על ידי איזון הכעסים וחוסר המנוחה.