1. דע כי בגיל 27 חלה התערבות עליונה בחייך. חזור והיזכר מה היה בגיל זה, והסק את המסקנות בהתאם. מה הסתיים בחייך בתקופה זו? מה נולד שם? זוהי נקודת ההשקה של ההתעוררות. בגיל זה הבריאה מתערבת כדי לעזור לך לתקן, להזכיר לך למה באת לכאן ומהי הדרך הנכונה עבורך. אם הצלחת לסגל בגיל זה סקרנות ורצון עז להתפתח, זכית.

2. כאוס הוא סימן ליצירה חדשה בכדור הארץ. אם תרצה לשפץ את ביתך, סביר להניח כי קודם כל תשבור, תקלף, תזרוק רהיטים לפני שתתחיל לצבוע, לסייד ולהכניס רהיטים. זה מה שקורה כרגע בעולם.

3. הכלי להבין את היקום הוא מתמטיקה. קורונה בגימטריה נותנת 25. 2+5=7. צירוף המספרים הזה על פי הנומרולוגיה מעיד על תיקון (7) מתוך שינוי שמוציא את האנושות מצמצום והגבלה- לחופש תודעתי (5) לעולם של חמלה (2) שיתופיות, אחדות, אהבה.

4. מספר 7 הוא מאסטר הידע והתובנות. הקורונה מעניקה לכל אחד מאיתנו טונות של ידע. תתחיל לכתוב. לכתוב, לבטא להוציא כל מה שאתה מרגיש. אם עדיין לא עשית זאת סביר להניח שאתה חווה את הצד הקוטבי של ה7- שהוא חרדות. חרדות הן רק סימן שידע ענק רוצה לצאת ממך. אם יש לך קושי בלעשות זאת, רצוי לקבל סיוע. זה ישתלם בעתיד מאוד.

5. זה הזמן לחבור לקבוצות של אור. הקבוצות הללו נמצאות היום בכל מקום. תוכל לזהות אותן בנתינה חזקה ואהבה מבלי תנאים. כל אחד מאיתנו זקוק לתחושה של שייכות וקבלה, משם הדרך להגשמה מלאה בהשראה, הכלה ומוטיבציה. חוזקה של קבוצה עוצמתית פי 100 מחוזקתה של עצמאותך.

6. התחברות. שעה ביום בה אתה מקדיש לחשבון נפש עמוק ולדיבור מעצים. ביהדות קוראים לכך ״התבודדות״ אך המשמעות העמוקה שלה הינה התחברות. כל עוד אנו לא מבצעים זאת אנו מנותקים מהנשמה, המחוברת לאור האינסופי ומגיעה ממנה, מתקשים להקשיב לה ולא מותירים לה ברירה, לדבר איתנו דרך תקיעויות ואירועי גורל מטלטלים למולנו שדוחקים אותנו להתחיל לשאול שאלות- ולקבל תשובות. שעה ביום! כן! זוהי המתנה הגדולה ביותר שתתן לחייך, למשפחתך ולעסק שלך. שעה שבה אתה מדבר ושופך הכל החוצה, יוצר תקשורת עם החלקים הגבוהים שבך, מפנה אנרגיה רגשית מעמיסה ומשם מתקדם הלאה להמשך השבוע בצורה מושכלת ומובנת.

7. פוקוס. האנרגיה זורמת תמיד לאן שהפוקוס שלך מנותב. הורגלנו היטב לדעת מה אנו לא רוצים. מה החסר בחיינו. הורגלנו לחוש את האין החזק, ליילל ולהתייסר על ״גורלנו״ המתעתע. אך לא עוד. הפוקוס צריך להיות חזק על מה *כן* אני רוצה. דמיין את הטוב ביותר קורה. מצא מה כן במצב הזה מועיל עבור כולנו. זו הדרך בה אתה כבר חי את האור, אינך צריך עוד למשוך אותו, מפני שכל כולך מבטא אותו כהוגן.

8.לא עוד תמ״א 38, אנחנו ברגעים אלו שוברים את הכל ובונים מחדש, יסודות של אהבה, קבלה עצמית, נתינה סביבתית, הכל מואר ומהיר, מואץ ומאיץ, אין סיכוי להתנגדות לאור ולשינוי כל אחד וההדרכה הרוחנית שלו, בהתאם לחוזים הנשמתיים הייחודים רק לו- יד ביד לעבר תחילתה של הגשמה. מלאה.

9. יש שער ענק שמבקש שנפרוץ אותו. אנשים בודדים לא יצליחו. אנחנו צריכים להתאחד יחד. ובכוחות מגובשים נצליח לרסק את השער שעומד בינינו לבין האמת הגבוהה. היא כאן. מחכה ומצפה שנתחבר אליה.

10. הפחדות, לעולם לא יגיעו מהבורא. שמור על התודעה שלך נקייה, ובחר למה להקשיב ולהאמין- השתמש בזכות הבחירה. כמו שהנגיף הגיע- כך הוא גם ילך. הכל צפוי והרשות נתונה. אם נעזוב לרגע את התלות במתי זה יקרה- נוכל לגרום לזה לקרות ברגע זה ממש. עכשיו.

איך תדע שהתעוררת? תוכל להרגיש חופשי מפחדים. תהיה שלם עם המתרחש. לא תהיה מוכן להסתפק בפחות מחיים של עוצמה,

הגשמה ושחרור. תביט על הכל מפרספקטיבה גבוהה ובעיקר תיצא מההיגיון- אל הקשבה לאינטואיציה.

מי מכם מרגיש את אחד מהתסמינים האלו?