הקדמה: הזוגיות היא מרחב ההתפתחות לנשמה המואץ והחזק מכולם. כלומר, מה שאני בחרתי לפתח בתוכי, הזוגיות מאפשרת לי בעצם "הקשיים" וגם "ההנאות" שהיא מביאה. אין טוב או רע. אלו פשוט התנסויות שהנשמה ביקשה לחוות, כדי להתפתח ולגלות את העוצמות שלה.

זהו חלק מחומר שנלמד בתוך קורס נומרולוגיה טיפולית, וברור לי שיהיו לכם שאלות נוספות. אני מזמינה אתכם למצוא את המספר שלכם ולהתבונן בכתוב.

חלק יתחברו מיד, וחלק יקח להם עוד זמן להבין. וזה בסדר. לכל נשמה הקצב שלה, אני מגישה את המידע הזה באהבה כדי לחזק לכם את הרצון להכיר את עצמכם, ולהבין שהכל מדויק בחייכם.

אז בואו נתחיל

הנוסחא:

חברו את יום הלידה+ חודש הלידה בתאריך הלידה הלועזי מבלי לצמצמם.

לדוגמא : 17.5.1970 יום לידה: 17 חודש לידה: 5

נחבר 17 ועוד 5= נקבל 22.

מזכירה: לא לצמצם את התוצאה!

===============================

כעת אחרי שמצאתם את המספר עיברו לחפש אותו בפירושים:

2- חוסר איזון רגשי שמלווה בהתלבטויות, פחדים והססנות. מקדמים ודוחפים כל הזמן את בן הזוג, מפעילים את בן הזוג, נותנים הרבה וקשה להם לקבל. קשיים בזוגיות עד שתמצא את האיזון הרגשי בתוכך. מערכת עצבים רגישה, נולדת לעזור, עלייך לעזור קודם לעצמך ורק משם לזולת. שיעור בכבוד עצמי וכיבוד אחרים, ניסיון והשתפשפות דרך הזוגיות בפתירת בעיות סבוכות ורגישות כדי לצייד את האדם בכלים פנימיים לייעוד שלו.

3 – קשיים בזוגיות יצוצו כדי לבחון את מידת השמחה הפנימית של האדם. שיעור בשימוש התכונות החיוביות של האדם, בהתלהבות, סקרנות, אינטלגנציה אינטואיטיבית. על האדם ללמוד להעביר מסרים בצורה ישרה, מבלי תככים, מבלי הפרזה ברגישות וחוסר יכולת לקבל ביקורת, לפזר את העצלות ולדבוק באחריות.

4 – תחושה של עומס, החיים מגבילים ועלייך להיות מוכן לעבודה מאומצת. שיעור הקשור להתייצבות, בנייה, סבלנות ופיתוח משמעת עצמית. לשים לב שאתה לא מרצה את כולם יתר על המידה. מומלץ לקבוע מטרות קצרות וקטנות ולהשיג אותן שלב אחר שלב. קשיים בזוגיות יכולים להגיע כשהאדם פועל לא ביושרה, נכנס להיסטריות מיותרות ולניתוחים שכלתניים אינסופים, חרדה, אחיזה בחומר ועצבנות. שיעור בהסתמכות על תחושות הבטן, טוהר לב, יציבות, חוסן נפשי.

5 – האדם יעבור שינויים רבים מיד הגורל, חסרי מנוחה פנימית, קשיים בזוגיות יעלו כדי ללמד את האדם שיעור בשביעות רצון. מסגרות עלולות להתפרק כדי שהאדם ילמד לנוע, להיות אקטיבי, כל חייו צריך לעבוד על החשיבה המנטלית שלו ולפתוח את התודעה לאפיקים חדשים. אל לאדם לפחד משינויים כי זהו השיעור המרכזי שהנשמה בחרה לחוות בכל רובד בחיים. שיעור בתחושת חופש אמיתי. מבפנים.

6 – רוצים הרמוניה בכל מחיר, חשוב להם מאוד התא המשפחתי, מגיל צעיר יהיה עליהם להיות מסורים ומחויבים, המון יכולת סיוע ותמיכה לזולת. קשיים בזוגיות יכולים לצוץ כדי ללמד את האדם לנקות את רגשי האשמה שלו, ולגלות את יכולות הריפוי הגבוהות שקיימות בתוכו. שיעור בהורדת ציפיות, ואהבה מבלי תנאים.

7 – קשיים בזוגיות יצוצו כדי שתתבונן פנימה ותגיע לחיבור עמוק יותר עם עצמך. פיתוח יכולות רוחניות מומלץ כדי לחיות בבריאות. הרגשה של לבדות, חוסר שייכות. בכל פעם שינסה לברוח מלהתמודד- יגיעו אתגרים שיובילו את האדם לחשבון נפש מיידי, לעצור את הכל ולחזק את עצמו נפשית. שיעור בלהסכים לתת אמון בעולם ובאחרים, לפעול על פי הרוח, ולראות את השלמות שבבריאה.

8 – כשם הספרה מראה עליות וירידות, האדם יוכל לחוות בתחילת חייו אירועים קיצוניים לכאן או לכאן, הצלחות מסחררות או כשלונות כואבים, וזאת כדי שילמד לאזן ולהכניס לחייו גם רוח, כוונה, אמונה, טיפוח העולם הפנימי ומשם החיצוני. יש לעשות שלום עם דמויות סמכות כמו אבא/בוס וללמוד להוריד את הראש כדי למנוע מאבקים מיותרים. קשיים בזוגיות עלולים לצוץ כדי לגרום לאדם למצוא את הכוחות המוגברים שבו, להפסיק להתפזר לכל כיוון ולהתפקס על מטרות מובנות. שיעור בחישול עצמי, שחרור שליטה וריכוך.

9 – המון דרמה סביבם ומאורעות גורליים. שיעורים שמבקשים מהאדם לצאת מעצמו החוצה, למען הזולת, להתנדב, לתרום, לפתוח את הלב. להוריד אגרסיביות ולפתח אמונה ברוח. קשיים בזוגיות עלולים לצוץ כדי ללמד את האדם להפסיק להתעקש על אידיאלים ועקרונות אישיים, להבין שהאמת היחידה היא אהבה ולדגול בכך. שינויים, סיומים, וניתוקים יופיעו ויבחנו את מידת השחרור של האדם.

10 -מסתובבים מילדות בעולם פנימי משל עצמכם, תחושת בדידות, ניתוקים ומערכות יחסים מורכבות עם דמויות סמכות כמו אבא/בוס. אתגרים בזוגיות יצוצו כדי לגרום לכם להיות החלטיים, לדחוף קדימה בזכות עצמכם וכל זה מתוך לראות את האחר ולרומם אותו. שיעור הקשור ביכולת מנהיגות ופיתוח עצמאות פנימית.

11 – רגישות גבוהה מאוד, הססנות, לא חושפים את כל הקלפים, יש אירועים קיצוניים לכאן ולכאן שמגיעים בהפתעה גמורה, צריכים 2 מערכות יחסים או זקוקים לגמרי לחופש. אתגרים בזוגיות יצוצו כדי לגרום לכם להיות שקולים יותר בהחלטות, לפתח הקשבה לאינטואיציה ולהוריד מאמץ. מאמץ גורם לכם לעצבנות מיותרת. לימדו את עוצמת הביחד.

12 – קשיים שבוחנים את מידת השמחה הפנימית של האדם, התנגדות פנימית למציאות, תחושת ניצול, ערך עצמי נמוך. קשיים בזוגיות יצוצו כדי ללמד אתכם אחריות מלאה על חייכם וכבוד לעצמך ולזולת. יש נטייה להרס עצמי או מתחים והתמכרויות, וצורך חזק בביטוי רגשי, תלונות , ביקורת. מומלץ לאזן בין נתינה לקבלה, הרבה פעמים נותן ומרגיש משועבד ואז נוצרים קשיים. קושי בליצור שיתוף פעולה בריא. שיעור שבא ללמד לבטא את רגשותייך בצורה כנה וגלויה, להשתמש ביצירתיות באופן שוטף. אתה אומן בנשמה.

13 – רצון חזק להתחתן וללדת ילדים. אפשרות לחתונה בגיל מוקדם כדי לממש ילדים. עובדים קשה, מאומץ. תחושת מחנק, עומס רב על כתפיך. נטיה להקריב מעצמך למען בן הזוג. מניפולציות רגשיות יכולות להופיע עקב חוסר יכולת לבטא נכון את הרגשות. תחושת תקיעות תופיע עד שתלמד להוריד דרמות מיותרות. קשיים בזוגיות יצוצו כדי ללמד אותך להתבטא בסבלנות, ובאופן כנה ישירות מהלב. שיעור בסבלנות, קרקוע, פרופורציה ושמירה על גבולות יציבים.

14 – שינויים שנכפים על האדם, אפשרות למפגשים עם אנשים לא ישרים. פיטורין, גירושין אפשריים כדי ללמד את האדם להסתגל, לזרום, להמציא את עצמו מחדש, לצאת מהקיבעון המחשבתי ולנוע. רובם מצליחים בפעם השניה בזוגיות אחרי שעברו את השינוי. שיעור שילמד אותך להפסיק לדלג על שלבים ולחפש קיצורי דרך ואחת ולתמיד ליצור יציבות, סבלנות, וסגירות של תהליכים שהחלו.

15 – נשואים לאורך זמן גם אם עולים כעסים. המון נתינה לצרכי בן הזוג השני, מחויבות גבוהה ואחריות. קשיים בזוגיות יצוצו כדי שתלמד לנקות ממך רגשות אשמה מיותרים. נטייה להשתעמם מהר, חוסר רצון להרגיש או להראות שתלוי במישהו אחר. יש שאיפה לשלמות ומומלץ לאזן זאת ולהתמקד יותר בעשייה ותנועה. שיעור בהתעמקות.

16 – קארמה מגלגולים קודמים בזוגיות, יש תשומת לב מוגברת לעבודה ולעיתים זה בא על חשבון הזוגיות . עליות וירידות חזקות בזוגיות, ניתוקים מיד הגורל. פגיעות וגם פיוס. קשיים בזוגיות יצוצו כדי שתתבונן פנימה ותגיע לחיבור עמוק יותר עם עצמך. פיתוח יכולות רוחניות מומלץ כדי לחיות בבריאות. הרגשה של לבדות, חוסר שייכות. בכל פעם שינסה לברוח מלהתמודד- יגיעו אתגרים שיובילו את האדם לחשבון נפש מיידי, לעצור את הכל ולחזק את עצמו נפשית. שיעור בלהסכים לתת אמון בעולם ובאחרים, לפעול על פי הרוח, ולראות את שלמות הבריאה בכל מצב ואדם.

17 – מכות גורל שמוציאות את האדם משליטה, קשיים שמבקשים ממך לאזן בין רוח לחומר. שיעורים בבגידות, אכזבות, נטישות עד שהאדם מסכים להתפתח אישית ומתחיל לקבל את כח בריאת המציאות החזק שקיים בו. קשיים בזוגיות יגיעו כדי לעזור לך להתחבר לרוח, לחקירה, להשגת השגות גבוהות ולהפצתם לכלל. שיעור בלמידה מטעויות, ביטחון והתקדמות, שפע והשפעה.

18 – קטנוניות, מאבק על עקרונות ואידיאליזם אישיים, אחד מבני הזוג בקארמה הזו צריך יותר חופש ומרחב. קשיים בזוגיות יצוצו כדי ללמד אותך לעשות שימוש בצורה מאוזנת בכוח ובעוצמות הגבוהות שלך לחיוב. שיעור בנתינה, אמונה בחיים ובכח עליון, התעלות לפרספקטיבה גבוהה והורדת אגרסיביות.

19 – נטיה לוותר על עצמך במערכות יחסים, מסור יתר על המידה, רגיש, המון התלבטויות, קיצוניות, אנשים מתנתקים ממך כדי שתלמד עצמאות ולהסתמך יותר על עצמך. שיעור בלהיות עצמאי, להפסיק לחפש תשובות בחוץ ולהתחבר פנימה לעוצמות הפנימיות שלך.

20 – חוסר איזון רגשי שמלווה בהתלבטויות, פחדים והססנות. מקדמים ודוחפים כל הזמן את בן הזוג, מפעילים את בן הזוג, נותנים הרבה וקשה להם לקבל. קשיים בזוגיות עד שתמצא את האיזון הרגשי בתוכך. מערכת עצבים רגישה, נולדת לעזור, עלייך לעזור קודם לעצמך ורק משם לזולת. שיעור בכבוד עצמי וכיבוד אחרים, ניסיון והשתפשפות דרך הזוגיות בפתירת בעיות סבוכות ורגישות כדי לצייד את האדם בכלים פנימיים לייעוד שלו.

21 – האשה לובשת מכנסיים בבית, שיעור בשליטה ושתלטנות באנרגיה זו, קשיים בזוגיות יצוצו כחלק מלימוד של היכולת לזרום, להיות קליל יותר, להסיר חששות מיותרים ולדעת ליהנות באמת מהקיים.

22 – רוצים להתמסד בגיל צעיר, יש לשמור שלא יכנסו לחד גוניות ביחסים, אפשרות שהאישה "שפוטה" או שנמצאת במסגרת עם המון עול ומחוייבות, קושי לעזוב את המסגרת הקיימת. תחושה שלסביבה יש דרישות גבוהות, עומס, הגבלה. קשיים בזוגיות יצוצו לבחון את מידת ההעזה שלך, ללמוד להתמודד עם המציאות, להתקדם ולא להכנע ואם צריך גם להפעיל יותר סמכותיות מול אנשים ביקורתיים.

23 – שינויים רבים בזוגיות, מתחילים במקום אחד, מסיימים במקום אחר, שבירת שגרה, תכניות שמתבטלות, פיטורין, גירושין או ניצול שלכם או על ידכם עד שתלמדו לא לפחד משינויים, לזרום, להגיע לשחרור רוחני אמיתי. שיעור בהורדת ספקות עצמיים, פיתוח ביטחון עצמי, ופיתוח משמעת פנימית.

24 – סיכוי גבוה להרמוניה בזוגיות, במידה והאדם עם אמות מידה גבוהות. קשיים בזוגיות עלולים לצוץ מתוך ניתוח יתר של אנשים ומצבים, ביקורתיות, ראיית הפרטים הקטנים ופיספוס התמונה הכוללנית הרחבה. שיעור בפיתוח סבלנות, יציבות משמעת והתקדמות מובנת, מבלי קיצורי דרך.

25 – מאתגר מאד, מצבים רגשיים, בגיל 25 משבר רגשי עמוק שיוביל אותו לחיפוש אחר חוויות רוחניות ומציאת יכולות הריפוי שבו, אפשרי גם קשיים כלכלים, מצבי רוח ירודים, חולשה, ניתוקים פתאומיים מאנשים או ממקום העבודה. השתמש בכושר החשיבה המעולה שלך והבן שקשיים בזוגיות מגיעים כשאתה מתרחק מעצמך, מהקשר עם הפנימיות שלך. שיעור במודעות עצמית, התבוננות, חשבון נפש, שיפור עצמי, פיתוח יכולת "להסתכן" רגשית על אף העבר ואמון מלא שמה שיגיע לפתחך = תוכל להתמודד בזכות החיבור העמוק שלך.

26 – נטיה לסבול בשקט, המון עול כלכלי, עבודה מאומצת, נישואין מתוך פשרה. קשיים בזוגיות יגיעו כדי לגרום להתגבר על היצרים, להוריד שאיפה לשלמות ולקבל את האחר מבלי רצון לשנות אותו. דימוי עצמי נמוך ונטייה לשתלטנות. עובר שיעור באהבה מבלי תנאים, פתיחת הלב, להפסיק להשוות עם אחרים, הגינות, יושר, אחריות.

27 – זוגיות שהמוטו הוא חיה ותן לחיות… לכל אחד צריך שתהיה הפינה שלו. רצוי להתחתן החל מגיל 27 ומעלה אחרת ירגישו "חנוקים". יכולים להרגיש בודדים בזוגיות. שיעור הקשור בשחרור אנשים מהמרחב שאינם משרתים את ההתפתחות שלנו יותר, תרומה , התנדבות, פרספקטיבה גבוהה. קשיים בזוגיות יכולים להגיע מעקשנות על אידיאלים ועקרונות אישיים, על "אמת" שאחד מהצדדים רוצה לכפות וחוסר יכולת לקבל את האמת של האחר. שיעור באהבה אוניברסאלית, פיתוח הצד הרוחני, אמונה, נתינה מבלי תנאים.

28 – בזוגיות נטיה להיות שתלטן או דומיננטי מאד בבית. רוצים להתחתן לאחר שיש להם חומר ביד. קשיים בזוגיות יכולים לצוץ כדי להביא את האדם לאיזון בין רוח לחומר, למוסס את הנטייה לדרוך על האחר, להשתמש נכון בכוחו כדי להניע אחרים ולא לרדות בהם. להזהר להתעלם מחוקי היקום (אנרגיה של קארמה מיידית) ולהתחבר תכופות לרוח.

29 – זקוקים לחופש, קיצוניים, פעם לוחמנים ופעם תלותיים, דרמה, קשיים בזוגיות יגיעו כדי ללמד פרופרוציה, לפעול על פי צו הלב, לחזק ביטחון עצמי ולהיות במקום של נתינה מבלי תנאים. על האדם ללמוד להוריד נוקשות ולהשתחרר "ממה יגידו". שיעור בהתעוררות, הארה, ביטוי חיובי.

30 – נטיה לסבול ולקטר, הגזמה, הסחפות, עם קושי לעשות שינוי. אפשרי קשיים ועיכובים עם אחד הילדים. קשיים בזוגיות יצוצו כדי לבחון את מידת השמחה הפנימית של האדם. שיעור בשימוש התכונות החיוביות של האדם, בהתלהבות, סקרנות, אינטלגנציה אינטואיטיבית. על האדם ללמוד להעביר מסרים בצורה ישרה, מבלי תככים, מבלי הפרזה ברגישות וחוסר יכולת לקבל ביקורת, לפזר את העצלות ולדבוק באחריות.

31 – נטיה לבקר ולהיות פרפקציוניסט גם את עצמו וגם את בן הזוג, קושי בלהתגרש כי המסגרת חשובה לו. יתכנו תחושות של הגבלה, או דרישות גבוהות מהסביבה. קשיים בזוגיות יצוצו כדי ללמד את האדם שיעור בהשקעה, בנייה, יסודיות, לרדת לפרטים הקטנים כדי לבנות יסודות חזקים. להתקרקע. לפתח סבלנות, להוריד תקיעות וללמוד לזרום יותר, להתגמש ולהיות יחודי מבלי צורך באישור חיצוני.

32 – ביקורתיות קשה, קשיים יצוצו כדי ללמד את האדם שיעור לאזן בין נתינה לקבלה, להגביר רומנטיקה, התרגשויות מהרגעים הקטנים, לפעול על פי הקול הפנימי, להוריד עקשנות והיסטריה מיותרת. על האדם ללמוד לשתף פעולה ולפתח סדר ומשמעת כדי להשתחרר באמת. הביאו רומנטיקה לתוך שגרת החיים.

33 – רומנטיקנים מאד, פרפקציוניסטיים, קיימים משברים רגשיים, בלבול, הסחפות, זקוקים להגנה ומשענת מבן הזוג, להרגשת ביטחון, קשיים בזוגיות עלולים לצוץ מנטייה לשלמות מוגזמת. שיעור בקבלה עצמית וקבלת העולם ובפיתוח הסתכלות חיובית. מרחיבים ומאדירים מאוד את סביבתם ומומלץ לשלב ביטוי אותנטי במערכות יחסים ולהוריד ספקות עצמיים. המון שמירה והגנה עליהם.

34 – התמרדות, פריצת גבולות מהמסגרת, אפשרות לזוגיות לא קונבנציונלית. קשיים בזוגיות יכולים לצוץ כדי ללמד את האדם לבנות יציבות פנימית, להתמסר לתהליכים, להפסיק לדלג על שלבים ולהבין שכל סטייה מהמטרה היא כישלון בעתיד. מומלץ לאדם להתמקד, להוריד היסטריה ועצבנות מיותרת ולהפסיק לנתח באופן אינסופי אנשים ומצבים. התלבטות בין חומר לרוח, ספקות עצמיים, מעורבת רגשית רבה. שיעור במחויבות לרוח על ידי מעשים מקדמים. ללמוד כי "הכח שלי ברוח שלי".

35 – חשוב להם לפתח קריירה משלהם ולא להיות תלויים בבן/ת הזוג, חייבים בטחון כלכלי בזוגיות. העבודה יכולה לבוא על חשבון הזוגיות. קשיים בזוגיות יכולים לצוץ עקב מתחים ולחצים מיותרים. שיעור במחויבות, העמקה בחוויות ולא רק רדיפה אינסופית אחריהם, למקד את האנרגיה כדי למנוע פיזור ולפעול בסמכותיות כדי להעניק השראה לבן הזוג ולסביבה.

36 – רגישות, ביקורת, נדנדה בין ביטחון גדול לספקות גדולים, חיפוש עצמי ממושך, שיעור בגיבוש זהות עצמית, צורך באישור חברתי וחיצוני, חרדה, יכולת נתינה גבוהה, שאיפה להרמוניה, יכולים להחזיק לאורך זמן בזוגיות על אף הקשיים. קשיים יכולים לצוץ בזוגיות כדי ללמד את האדם לקחת אחריות, לפתח אהבה מבלי תנאים לעצמו ולסביבתו, לגרום לו להתמודד עם המציאות ולהפסיק לברוח לאשליות. להתפכח, להתקרקע, להתחבר ליכולת החזון והדמיון שלו ולצד החיובי שבחיים.

37 – סגורים בתוך עולמם, עולם פנימי עשיר ויצירתי, אומנים, כלפי חוץ נחמדים, כלפי פנים מרגישים בודדים. יש להם עולם רגשי משלהם. משברי אמון במערכות יחסים, קשים בזוגיות יצוצו כשהוא מתרחק מהאמת שלו ומהסתמכות על רגשותיו. שיעור באמונה עצמית, לדעת "להסתכן" רגשית ולהבין שכל שהיה בעבר היה כדי לחזק אותך, את הידע שלך, את החקירה שלך. אפשרות להגיע לתובנות גבוהות על החיים ומומלץ לחלוק עם אחרים, ללמוד להפתח ולבטא את עצמך כדי להשתחרר מתחושת חוסר השייכות.

38 – ישנו קושי בזוגיות בגלל עול כלכלי, שיעור מיד הגורל באיבוד שליטה. עליו להתגבר על טינה לדמויות סמכות, כדי שיוכל לבטא את הקול היחודי שלו. יכולת לרומם את הסביבה ולחזק אותה. השראה לסביבה. קשיים בזוגיות יצוצו כדי לפתח אצל האדם את כושר המנהיגות הדגול שלו, יכולת לפתור בעיות סבוכות ורגישות ככל שיהיו, בזמן אמת. שיעור בחיבור לרוח, הקשבה לחוקי היקום וסנכרון מלא עם הבריאה. כל אלו יביאו אותו לזוגיות מרגשת ותומכת. לקבל שהשפע הזוגי משפיע ישירות על השפע הכלכלי. אפשרות להגיע לתובנות מקדמות בפן הזה.

39 – תהיה אהבה חדשה או לידה של ילד בגיל 39, שיעור סביב ביטוי, קשיים בזוגיות יופיעו כאשר האדם לא באמת חי את מה שהוא מטיף לסביבה. אמות מידה גבוהות, מדריך את כולם איך לחיות, ועליו להתבטא באופן יותר כנה, מהלב. להפסיק עם מניפולציות רגשיות. שיעור בהעברת המסרים , בתקשורת נכונה.

40 -אפשרות להריון אם נשואים בגיל זה. מאוד מסורים מאד למשפחה. בגיל 40 יכול להיות קושי בזוגיות, לשים לב שלא מרצים את כולם יתר על המידה. לשים מטרות קצרות וקטנות ולהשיג אותן שלב אחר שלב. קשיים בזוגיות יכולים להגיע כשהאדם פועל לא ביושרה, נכנס להיסטריות מיותרות ולניתוחים שכלתניים אינסופים, חרדה, אחיזה בחומר ועצבנות. שיעור בהסתמכות על תחושות הבטן, טוהר לב, יציבות, חוסן נפשי.

41 – מגיל 41 יגיע רצון למימוש עצמי גבוה. רצון להתחלה חדשה במשפחה / זוגיות. קשיים בזוגיות יכולים להגיע מתוך מניפולציות מיותרות, רכילות, העברת מידע שגוי, הסתובבות עם אנשים לא ישרים. שיעור ביוזמה, דחיפה של עצמי ליעדים, הורדת תלותיות ולא לפחד מהתחלות חדשות.

42 – החל מגיל 42 רוצים להרגיש יותר, אמוציוניאליות חזקה, חשוב לעבוד על שיתוף פעולה בזוגיות כדי שהקשר יחזיק. גדלים בבית ביקורתי וקשה. שיעור במשברים שיובילו לצמיחה מחודשת, ללמד אותו להוריד את התלות בצד השני ופיתוח הערכה עצמית גבוהה. עליו ללמוד להוריד לחץ, לאזן יותר את הרגישות, לתת בהנאה ולהזהר מניצול יתר. טוב מאוד בנתינה וסיוע לזולת, משיכה חזקה לריפוי ולתמיכה.

43 – עליו ללמוד להסתכן רגשית, לקחת צאנסים, בגיל 43 יהיה פרץ של ביטוי חזק, יתכן כרומן או עיסוק יצירתי, קשיים בזוגיות יגיעו כדי ללמוד אותו להסתמך על התחושות בטן שלו, לאזן בין מעשיות לרוחניות וליצור קרקע יציבה בתוכו לפני שרץ לסדר הכל בחוץ. יכולת להגיע לתובנות גבוהות החל מגיל זה ומומלץ לבצע מסע רוחני כדי להיטיב עם מערכות היחסים ולהבין אותם מבלי צורך בלהרגיש חוסר שייכות.

© כל הזכויות שמורות למיכל גרין המרכז לנומרולוגיה ותודעה גבוהה

אהבת? שתף אותי האם כבר למדת את השיעור או שאתה בעיצומו