אחרי ה-7 הנסתר והעמוק, מגיע ה-8 שמסמל עליונות מעל הטבע 🌍 ועל כן יסמל אדם כריזמטי, שאפתן ובעל יכולות מוגברות.

8 מגיע מגלגול של עבדות, כשלא היו תנאי היגיינה, מזון ושינה בסיסיים, לכן בגלגול הזה יש נטייה לבררנות באוכל (ממקום של שליטה מה יכנס לגוף שלי), מערכת עיכול רגישה עוד משלב העוברות, התמכרות לעשייה ולחומר כדי לברוח מהרגש ונטייה לחוש ״מושפל״ או ״מנוצל״.

המטרה שלך היא להגיע לאיזון בין אגרסיביות לאסרטיביות בין קיצוניות לרכות.

אם תהפוך את הספרה 8 על צידה, תקבל את סמל את האינסוף, הנצח. בורכת בזיכרון מצויין ויכולת לעבוד בצורה סיזיפית, מתוך נחישות, תחרותיות, עוצמה וכח בלתי יתואר.

אתה נקרא מלך הביצוע, שכל אחד חולם להיות עם שליש מכוחותייך, כבר מילדות ניתן היה לזהות אצלך אינטליגנציה גבוהה וחשיבה בוגרת של החיים🏆

אתה חזק מאוד מבחינה פיזית ועלייך להימצא בתנועה מתמדת, על מנת לחוות איזון הגוף והנפש. נוכל למצוא ספורטאים ורקדנים רבים עם תדר 8.

באם לא תהיה בתנועה ובאיזון תחווה רגשות חזקים של כוחניות, שליטה ואנוכיות, בין אם ממך ובין אם מסביבתך, אשר יכולים להוביל אותך למצבי קיצון של קריסה רגשית ופיזית עד כדי שפל ממשי, שעלולים לגרום לך למשוך מלחמות, דרמטיות, נפילות כלכליות חזקות ואכזבות.

כשיש לך בעיות עם דמויות סמכות כמו בוס/מוסדות תסבול מכאבים במהירות באזור חלל הפה: השיניים, החניכיים, השפתיים🦷🪥 וזאת על מנת שתלמד לעמוד על שלך ולהפסיק לפחד ״שיכעסו עלייך״.

אתה יועץ מעולה ובעל כושר ניהול וארגון טבעי, מבין עניין ומעניק תחושת בטחון לנשענים עלייך. נשלט על ידי כוכב שבתאי המסמל את סמל הגורל.

התיקון השלם שלך יגיע כאשר תשב להבין עם עצמך מהי “הצלחה עבורך”. לעיתים אתה מתנהל מתוך פחד מתמיד מכישלון ולכן עבודת האיזון בין הרוח לחומר הכרחית, בכדי לחוש את השלווה ואת הרגשת הסיפוק והכבוד, שאתה כל כך זקוק לה.

הדרך להשיג את התיקון הנשמתי השלם שלך היא הקפדה על מצוות נתינת מעשר. עניין הכסף בחייך כה קיצוני, שתוכל לאזן אותו רק באמצעות כוונה טהורה להיטיב עם הזולת.

גם כשאתה במינוס בחשבון הבנק, יגיע קבצן לפתחך כמבחן משמיים ויבדוק עד כמה אתה מממש את תיקון הנתינה שלך.

צדקה מצילה אותך מדינים קשים. הקפד על קופת צדקה לידך ומלא אותה יום אחר יום.

מבחוץ יכולים לתפוס אותך כ-"סנוב", אך ההפך הוא הנכון מבפנים אתה רגיש וחם מזג, אתה יכול לעסוק ב-ה-כ-ל וזהו גם העקב אכילס שלך.

אתה רוב הפעמים מתפזר ותופס מרובה כמו תמנון ששולח זרועותיו לכל עבר 😅

טיפ חשוב: בורכת בשפע. אתה השפע. עליך להיצמד למטרות ולנהל רישום מדויק על מנת להגיע לתוצאות רצויות 💪🏻

סוד ההצלחה שלך הוא פוקוס וחדות. הסתובב עם יומן ומטרות ברורות. שמא כל השפע ילך במהירות כמו שהגיע.

ניחנת ביצריות חזקה אשר מניעה את עולמך הפנימי ויוצאת ממך בפעולות אינטנסיביות. אתה אוהב להציב יעדים ולכבוש אותם מתוך שאפתנות טהורה.

בנוסף, אתה מסוגל להרים פרויקטים גדולים ולהגיע לעמדה של כבוד והערכה מעצם העשייה המבורכת שלך.

כוכב שבתאי שותל בחייך אתגרים רבים, על מנת לחשל אותך ועל כן עליך להיצמד לחוקים, להיזהר מללכת ראש בראש עם דמויות סמכות/ מוסדות סמכות כמו משטרה, צבא, גופי ממשלה, ארגונים ועוד. אלו תמיד יחפשו אותך בחייך על מנת לאזן אותך 👆 שמור על החוקים, ומאידך אל תיתן שירמסו אותך.

אתה איש סוד וסביר להניח שאתה מחזיק בבטן סוד או שניים שאף אחד אינו יודע. דיסקרטיות, חשאיות והסתרה עוזרים לך לשדר את תדמית החזק שכה חשובה לך.

ביקורת יכולה להפיל אותך רגשית, עד כדי כך שאתה יכול להגיע למצב של ניתוק קשרים בעקבותיה. לאביך ולגברים בחייך יש השפעה דומיננטית על בחירת נושא הלימודים והקריירה שלך.

הערכתך העצמית נקבעת לפי תשוקתך למקצוע שלך ואופן ההתקדמות שלך בתחום עיסוקך. אתה אחראי ומסור, נאמן לעבודתך וזקוק לאתגר מתמיד עם אופק למעמד סמכות ולקידום 👏

לסיכום: עלייך לשים מטרות מדויקות, להתפקס ולהישמר מהתפזרות והתפשרות יתר, לוותר על מצבים דרמטיים, לפרוץ את המעגליות האינסופית מבין הפחד מכישלון להצלחה על ידי איזון החומר והרוח והשקעה בפנימיות שלך- ובכך תזמן לחייך קלילות וחוסר מאמץ ותמגנט בפשטות כל אשר תחפוץ בו.

השתמש בכוח הפנימי ובסמכות הגבוהה שלך למען טובתך וטובת הזולת, וזכור לתרום מזמנך ומכספך 🥇 זה סעיף חשוב מאוד עבורך 👆

זכור כי אתה מגנט לשפע אינסופי, ברגע שאתה משקיע בעולם הפנימי שלך. איזון בין רוח לחומר יסייע לך לשכפל הצלחות באופן מטאורי!

ובעצם, אתה אלוף עולם מעצם היותך 🏆

עיסוקים מתאימים: ניהול, ארגון, מו״מ, עמדות מפתח, עסק עצמאי, אבטחה, כסף-השקעות, בנקאות, יזמות, ביטוח, שמאות, פיקוד וצבא, חוק, בתי חולים, משטרה, בית סוהר, חקירות, עולם הנסתר, משפטים, שפות, מיסטיקה, נטייה להצליח בכל תחום שיבחר כל עוד יש עמדת השפעה וסמכותיות ניהולית.