אחרי ה-5 התזזיתי והמהיר, מגיע ה-6 האימהי, הנבון והאצילי שהגיע בגלגול זה להפיץ את יכולות הריפוי הגבוהות שלו לכל עבר.

ביום השישי לבריאת העולם הושלמה הבריאה, על כן יסמל אדם השואף לשלמות והרמוניה בכל מחיר, גם על חשבונו האישי 😏

במקום בו אתה מקבל חיבה ואהבה, אתה מתפתח עד כדי מלוא הפוטנציאל הגבוה שלך, וכולנו זוכים להינות מהמחויבות והמסירות הבוגרת שבך.

בורכת בבינה יתרה בלב, בתחושות ובפנימיות הצלולה שלך. יחד עם זאת, אתה יוצר לעצמך עומס רגשי רב בתדירות גבוהה ויכול להגיע להיסטוריית מיותרות, דבר המקשה עליך להתפתח ולהתקדם, עד שאתה לומד מתובנותיך האישיות מהי פרופורציה 😉

החולשה שלך למתוק 🍫 היא המפלט והבריחה שלך מהעולם הרגשי הסוער שלך, ולכן חשוב להקפיד לדבר על מה שיושב בבטן. דיבור רגשי ישחרר מעלייך עומסים רבים.

אתה מאושר מהדברים הקטנים שבבריאה ויכול להגיע לעוצמות רגש חזקות במיוחד לטוב/לרע. באם נפגעת, אתה קורס ומביע את הפגיעה בעוצמות כל כך חזקות, היוצרות לך סערת רגשות מסוכנת עד כדי חוסר פרופורציה.

מצבים כאלו מסוגלים להביא אותך למקומות אפלים עד כדי נקמה ופיצוי בדרך של מלחמה. עליך להיזהר מכפייתיות מיותרת על קרובייך, ולאפשר לכל נשמה את קצב ההתפתחות והבחירה האישית שלה.

הבן כי גם אם לא הכל יהיה מושלם, מה שחשוב הוא שאתה תהיה בריא ושלם נפשית. עלייך ללמוד יותר לזרום ולהוריד דרישה לפרפקציוניזם ולשלמות כדי באמת להתקדם.

הסביבה יכולה לראות אותך כאדם כפייתי שלא מקבל דעות שונות כשאתה מתעקש על הכל כאן ועכשיו.

מספר 6 ידוע כמספר הבזבוזים 💰 מינוסים, הלוואות וחובות לא יעצרו אותך מלקנות סטוקים של מזון, מוצרי היגיינה ושפע של מוצרים 😁

אתה זקוק למשוב חיובי מהסביבה ובמיוחד מאמא שלך, שאליה אתה קשור מלידה. באם לא תזכה לחיזוקים הרגשיים הללו, תוכל להגיע למצב של אפטיה רגשית וסגירת האנרגיה הטבעית שלך.

ניחנת ביכולות ריפוי גבוהות 🤲 ועל כן אנשים אוהבים לשהות במחיצתך, אתה גורם להם להיפתח בפנייך ולשתף אותך בחייהם. אתה מושך מערכות יחסים טיפוליות כי לך היכולת להכיל מצבים שדורשים שכל ורגש גם יחד.

אתה נקרא: ״ההילר של היקום״ 🤩 בדיבור ובמגע שלך יש כוחות ריפוי רבים.

סביבך מרכבת הגנה חזקה. 6 משול ל-6 הקודקודים של מגן דוד 🔯 ולא פעם חווית ניסים כשיצאת מאשלית החומר אל הרוחניות, התפילה והכוונה הטהורה.

הילדים שלך משפיעים עלייך בכל החלטה בחייך. ולפעמים אתה "חונק" מרוב אהבה.

טיפ חשוב: עלייך ללמוד ליצור הרמוניה פנימית, דווקא בתוך הבלאגן ובמצבים שאינם ״מושלמים״, שם תוכל להשתחרר מהדאגנות המוגזמת ולברוא מציאות מיטיבה בדיוק כפי שבאת לעשות כאן.

השלווה נמדדת כשהכל סוער בחוץ.


זכור זאת ✅

אסתטיקה, אומנות והרמוניה הם מילות השיווק שלך ונמצא אותך הרבה פעמים גם במקומות שירות הדואגים לניקיון וליופי פנימי/חיצוני.

הגישה הטובה שלך לאנשים מאירה לך פנים ופותחת לך את מזלך הטוב 🙂 אתה אדם שירותי ואדיב, שכל אחד מאיתנו היה שמח לקבל ממנו שירות. עלייך להתגבר על המופנמות שלך ולהפתח על מנת לחוות הארה והגשמה.

מספיקים לך חבר אחד או שניים, בהם אתה יוצר קשר תלותי אינטימי ומתמשך. אתה יודע לעשות רושם טוב בזכות יופייך החיצוני אך יתרה מכך בזכות יופייך הפנימי.

יש לך שאיפות כלכליות רבות, ואתה חותר להשגת מעמד בעמל רב, כאשר מטרת העל שלך – היא הענקת בטחון רגשי וכלכלי למשפחתך, ובפרט לילדיך.

לסיכום: כל כולך הוא עולם הרגש, היופי וההרמוניה. יש סביבך שמירה והגנה עליונה מתמדת, על כן דבק בטוב וסור מרע והשאר את הצדק לידי שמיים. הם תמיד איתך🙌 זכור כי הגעת לעולם הזה בכדי להוביל לחיוביות ולאנרגיות טבעיות של חיבור ואחווה.

הייעוד שלך הוא ללמד את כולנו מהי אהבה מבלי תנאים, לחבר בין קבוצות גדולות ואנשים מכל הסוגים, להיות הדבק המאחד את כולם, ואל תתפלא אם הרבה שותפויות, חברויות ואף קשרי זוגיות נרקמים בזכותך🙂

עשה בשכל עם יכולת האינטליגנציה הרגשית שלך ודע לקחת על כך את המחיר הכספי הראוי לך!

כמה יופי פנימי וחיצוני יש בך ♥ השקע מאמצים בפיתוח האהבה העצמית שלך, על מנת להקים משפחה תומכת וזוגיות יציבה שתוביל אותך למימוש הרבדים האחרים בחייך.

עשה הכל באהבה ותגיע להישגים מרשימים ומפתיעים 🥇

עיסוקים מתאימים:
אסתטיקה ויופי, שירות לציבור- עו״ס, רפואה, סיעוד, חינוך, עבודה בעמותות, עבודה עם נשים/ילדים, עסק משפחתי, עבודה מהבית, המצאות, אמנות, ביגוד, עיריות, משרדי ממשלה, צדק ומשפט, תמיכה טכנית, שירות לקוחות, הדרכה רוחנית.