אחרי ה-4 היציב והיסודי מגיע המספר 5 המהיר הנמצא בדיוק באמצע סקאלת המספרים מ1-9, ועל כן יסמל אדם שנמצא במרכז העניינים 😉

אתה נחשב ללב היקום מפני שפעימות ליבך מסונכרנות עם השינויים האנרגטיים שקורים יום ביומו 🫀 🫀 🫀 לכן לא פעם תסבול מדפיקות לב מואצות, באופן פתאומי בלי שום סיבה, כשמתחוללים שינויים קולקטיביים באנושות.

נולדת פיקח עם חושים מחודדים, המעניקים לך יכולת מוגברת לקלוט מידעים אפילו את הסמוי מן העין. 5 מסמל את חמשת החושים בגוף האדם – ועל כן תפקידך בעולמנו הוא לקלוט ולהעביר ידע, בצורה ייחודית ומקורית אך ורק לך.

אתה מתלהב מהר ודועך מהר, כמו ניצוץ של אש, וזקוק לגירוי שכלי/רוחני כדי לחוש תחושת משמעות, מסתגל בשיא המהירות לכל מקום וזקוק להידלקות אינסופית כדי להישאר.

כריזמטי ומושך המון עיניים, אנשים רואים בך השראה, ועלייך לדעת כי הדוגמה האישית שלך היא הכלי החזק ביותר שעומד לרשותך.

כמספר 5 הגעת מגלגול של מלחמות, במלחמה אין מקום יציב ויש מנוסה, לכן התחושה הפנימית שלך היא של מתח אינסופי ותחושה שמשהו ״רודף״ אחריך, לכן התיקון שלך הוא לסגל יכולת נשימה ועצירה.

עליך לתת לתובנות הרוצות לרדת אליך להגיע ולשם כך עלייך לגעת ברגשותייך, דבר שאתה לא עושה באופן שוטף ומכאן נגזרים כאבים שונים בחלקי הגוף 😯

בורכת ביכולת אלתור והמצאה תוך כדי תנועה, תמיד תוכל למצוא קיצור דרך בכדי להשיג הישגים מרשימים, יש לך יכולת שכלית מפותחת מאוד, שעלייך לסמוך עליה יותר 💜

אתה איש יחסי הציבור ומעולה בעבודה עם קהל, כריזמטי ותמצא את עצמך מחליף עיסוקים די בקלות, העיקר שתחוש את הערך העליון שלך והוא – התפתחות.

יש לך נטיה להרגיש את תחושת ״הפומו״ = התחושה שתמיד משהו מרגש יותר קורה בחוץ. התיקון הוא ללמוד להיות נוכח וחופשי ברגע זה. לכן כתיבת הודיות היא חובה נשמתית אצלך בכדי להרגיע את החרדה ולהגביר את השמחה.

מבחינת קריירה אתה מאוד יעיל ✅ אם יקח לאדם ממוצע לבצע משימה במשך שעה, אתה תוכל באופן פלא לעשות את זה ב-10 דק, אתה מומחה באפקטיביות וייעול זמנים.

מבחינה בריאותית – הידיים והברכיים רגישות. לפני שינויים גדולים יכולות להופיע חבלות, תאונות עם הידיים, הידיים מסמלות את המעברים בשלבי ההתפתחות שלך בחיים.

יש לך מח חריף. אתה נקרא ״הקלט פלט״ של היקום.

טיפ חשוב: הרעיונות שלך שווים הרבה מאוד כסף.
הקפד לאסוף אותם יום יום באמצעות כלי איסוף (פנקס/מחברת).

אתה זקוק לעבודה אשר תיתן לך חופש דיבור וביטוי או חופש תנועה ומחשבה, ולא – אתה נובל. התרחק כמו מאש ממשרדים שגרתיים המכבים את ההתלהבות הטבעית שלך ❌

עלייך למצוא מה מלהיב אותך בחיים ולא אתה הופך שטחי וממורמר. מצבים כאלו יכולים ליצור לך מתח אנרגטי שלילי ולגרום לך לחוות עם סביבתך מריבות רבות, תאונות, התנגשויות, התמכרויות ואף חרדות עצומות.

אתה מתיש את עצמך לעיתים תכופות ולא לומד לקח, עד שהיקום מושיב אותך בלית ברירה.

רוגע אינה מילת המפתח שלך, להפך, אתה סולד מאנשים רגועים ורואה בהם אדישות יתרה ואף לא בוחל בלומר להם זאת.

המסגרת החברתית שלך משפיעה מאוד על ביטחונך האישי ועל כן עליך לבדוק היטב מה אתה רוצה להשיג בחייך, וכל שנשאר לך לעשות הוא להיצמד לאנשים הנכונים🏆

אתה זקוק לגירוי תמידי מהחברה ויוצר איתה המון דיבורים, תקשורת, ויכוחים ולמידה מתמדת. ניתן לומר בפה אחד כי אתה הטיפוס הכי חברתי שיש!

סביר להניח שכולם מכירים אותך בסביבתך ואי אפשר להתעלם מנוכחותך ומהקסם האישי הרב שלך 🔥

אמהות לילדים עם תדר 5:
עליכן להבין כי הילד חייב חבר לידו, על מנת לרצות להכין שיעורי בית – זוהי לא בעיה זוהי חובה נשמתית.

לסיכום: אתה מולטי טאלנט, צעיר בנפשך וסקרן תמידי שאפתן ענק שיודע לעשות הכל מהכל עם כשרון רב, תמיד תמצא את השפה המשותפת עם כל אדם. סגל לעצמך מסגרות חברתיות רבות בהן תוכל למצוא עניין, לתת מהידע הרב שלך, לממש את התנועה ואת הקצב המהיר ובכך תיתן תחושת ביטחון, שמחה ואופטימיות
לעצמך ולסובביך.

היזהר מהתמכרויות ומחיפוש הריגושים במקומות הלא נכונים, השקע בהעברת מידע לזולת וזכור כי נולדת לפרסום ולגדולות💪🏻

עלייך לממש את הצבע היחודי שלך בכך שתכבוש פסגות רבות ותוביל לשם יחד איתך מסות של אנשים, אתה נקרא – "מאסטר השינויים" 🙂

עיסוקים מתאימים:
הוראה והדרכה, מחשבים, בורסה, תקשורת, במה, פרסום, יחסי ציבור, מכירות, אימון על כל גווניו, קואוצ'ינג, מנטורינג, פוליטיקה, תרגום, כתיבה, שיווק, תיירות ונופש, מורה לנהיגה, תעופה ותחבורה, עבודה עם קהל ואקשן, ספורט, כל הקשור לחו"ל.