אחרי 3 הקליל והשמח מגיע מספר 4 החזק והבולט שבבסיסו שאיפה גבוהה ליציבות, משפחתיות וקביעות.

אתה נקרא “הבנאי של החיים”, השואף לשלמות מוחלטת בתוך מסגרות, על מנת לחוש משמעות ובכך מודד את הצלחתך.

בגלגול קודם חווית חופש יתר כנשמה, וכעת ביקשת בגלגול זה לקדש את ערכי המשמעת, הסדר והיציבות. על כן, הגורל יפתה אותך תכופות בהזדמנויות ל-״קיצור דרך״, לא תמיד בדרך הישר – ויהיה עליך לסרב יפה, להיצמד לערכיך ולהבין שהדרך הקצרה בסופו של דבר תהיה הארוכה יותר.

אתה נמדד בזכוכית מגדלת מהיקום, וסביר להניח שמיגנטת מערכות יחסים ביקורתיות לשם מילוי המשימה.

אתה העובד שכל בוס יכול לחלום עליו! דקדקן וביצועיסט ונמשך לעבודות הדורשות מיקוד, שרק אתה יכול לבצע אותן. אינך נרתע מעבודה קשה וממשימות שדורשות חשיבה ומאמץ.

בורכת ביכולת שכלית ייחודית המעניקה לך את הפריבילגיה להמציא חידושים, אסטרטגיות ייעול ואף המצאות ופטנטים באמצעות הראייה התלת-מימדית שנובעת מהעין השלישית שלך. אפשר לומר שאתה אסטרטג מעולה והמוח שלך קרימינלי במיוחד.

ניחנת ביכולות פנימיות רוחניות ועמוקות חזקות מלתאר, ואף ניתן לקרוא לך “מדיום” שיודע ומרגיש דברים בעצמותייך.

אולי אתה רואה עצמך כאדם חומרי בלבד, אך דע שהרוח מחפשת דווקא את אלו שיש להם שתי רגליים על הקרקע 🙂

באם אתה מחובר לצד הרוחני, הצלחתך החומרית מגיעה יותר בקלות ובכך אתה מגיע לאיזון ולשלווה.

היקום מדבר איתך כל הזמן באמצעות מסרים ארציים, היה קשוב כי בורכת ביכולת לראות את הנולד, ואם אינך מקשיב לאינטואיציה שלך אתה מתחרט על כך אחר כך זמן רב.

התדר הנשמתי שלך מגיע ישירות מבטן האדמה ונותן לך אפשרות רחבה לביטחון חומרי, אם תקפיד על תכנון מתמיד לפני כל צעד, בסבלנות ובדקדקנות רבה. אתה נקרא "מחולל הזמן", כי ביכולתך לתקן את טעויות העבר בעודך בהווה.

נולדת כבוגר יותר מסביבתך, ואתה אוהב מאוד להושיט יד לעזרה לכל המבקש ואף להוביל אותו לעצמאות משלו. התיקון הגדול שלך הוא להוריד מהביקורתיות היתרה שגורמת לך לחשדנות וספקות מיותרות, ובכך יוצרת לך ריחוק מהערכה עצמית.

הרצון התמידי לריצוי האחר מלווה אותך מילדות, אך ככל שאתה מתבגר אתה למד על בשרך ובזכות ניסיון חייך, מהם החוזקות העצומות שלך 🔝

זכור כי אדמה לא נועדה שידרכו עליה, אלא נועדה לתת בסיס איתן להתפתחות. על כן דע להוריד מחייך את הריצוי, ולהכיר בערכך.

המעמד המקצועי שלך בעל משקל כבד על בטחונך העצמי, ועל התייחסותך לחיים בכלל.

נמצא אותך לרוב בשירות במוסדות ציבור גדולים, או בדומיננטיות עצמאית בעסק משלך בהתאם לשאר המספרים במפתך.

השאיפה לשלמות בכל דבר גם מעצמך וגם מאחרים, יוצרת אתגר במערכות יחסים שדורשות שיתוף פעולה, אלא אם כן השותף נמצא תחת חסותך. שים לב לקשר שלך עם אבא שלך, והבן כי בחרת אותו לשם תיקון המידות שלך בדרך הקלה/המאתגרת.

לפעמים עבודתך הקשה לא מניבה הערכה מספקת מצד החברה, ובכך אתה נשאר מתוסכל וכואב ואף מפתח רגשות עזים של דחייה וכעס.

טיפ חשוב: השקע וטפח את עצמך ואת רוחך לפני שאתה מחזק אחרים, על מנת לתת מתוך מקום שלם, ובכך תמנע מלהתרוקן אנרגטית תכופות, ותשמור על ליבך ועל מערכת העיכול הרגישה שלך ✡️

צא מנקודת הנחה שאם תדבק בהססנות יתרה, תפספס הזדמנויות רבות הנקרות בדרכך – ועל כן סיגול יכולת גמישות הכרחית בחייך!

לסיכום: אתה אדם חזק בגופך ובנפשך, ביצועיסיט מלידה שלא מפחד מדבר, אקטיבי ונאמן. כל שאתה צריך בחיים הינו עידוד קטן וטפיחה על השכם. הענק אותם לעצמך על ידי פינוק הנפש ומתן תשומת לב להנאות הקטנות של החיים 🙂

המשך בעבודתך המסורה ויחד עם זאת השקע בפנאי עם משפחתך וקרובייך היקרים שמעניקים לך תחושת הנאה, ושתף את סובבייך בעובר עלייך ובמחשבותיך. השתמש ביכולת המולדת שלך להצבת גבולות בכך שתקדם ותמנף אותך לעמדות מפתח בכירות ולשגשוג אישי.

עיסוקים מתאימים:
כל המגיע מהאדמה – מזון, יהלומים, מתכות, תכשיטים, חקלאות. כסף-בנקאות, רואה חשבון, כלכלה, פיננסים. ניהול מוסדות ציבוריים. מדעי החברה, הנדסה ותכנות, בקרת איכות, נדל"ן שטחים ובנייה, חנויות, שרטוט, תקשור, עסק עצמאי. עבודה במסגרות הנותנות ביטחון לאורך זמן.