3 הקסום!!! הילד הנצחי אשר הגיע לכאן במטרה לשמוח ולשמח את כולם 😁 אם תביט על צורת הספרה תגלה קפיץ המסוגל להתמתח ולהתרחב בקלות.

זהו המספר היחיד המתמזג ומשתלב בהרמוניה, עם כל מספר אחר, ועל כן נחשב למספר מזלי ומבוקש.

את הגלגול הקודם סיימת מוקדם כילד, וכעת באת להאריך ימים בטוב והשמירה וההגנה עלייך כפולה ומכופלת 🔯

3 הוא חצי מ-6 (סמל המשפחה השלמה), ולכן יסמל ״חצי משפחה״ שאתה חווה מילדות. המתיחות בין הצדדים של משפחות ההורים, הקשיים הרגשיים והנפשיים שהאם עוברת רק מחזקים את הידיעה כי הגעת כמו מלאך משמיים להחזיר למשפחה את התקווה.

נולדת למשפחה שזקוקה לעבוד על הביטוי האותנטי, ולהפסיק עם המניפולציות הרגשיות. הנטייה לדרמה בסביבתך חזקה מאוד ולכן כל הקשור לבמה ומשחק מעולה לך.

בחייך תחווה עיכובים בתחומים שונים, וזאת כדי שתפנים שהכל מסתדר לטובתך העליונה כשאתה משחרר אחיזה, מגביר אופטימיות ומתמקד בטוב של הרגע הזה.

המזל שלך הוא בדקה ה-99, ממש ברגע האחרון, ולפעמים תעיד על עצמך כי יש לך ״יותר מזל משכל” 😅

קל לזהות אותך על ידי המראה הצעיר והשובב, החייכן והמקסים. ניחנת ביכולת משחק אדירה, ויש ביכולותיך להרשים היטב את סובביך וממוניך ובכך להשיג את רצונך.

עליך לדעת לנוע מתוך הכישרון האומנותי שלך ובעיקר להשתמש בוורבאליות האדירה, שנועדה להאיר את כולנו לעבר פשטות הלב. טוב תעשה אם תהיה מודע לנטייה שלך להגזים, ולהוציא דברים מפרופורציה 😉

ניחנת בכושר אילתור ואינטואיציה טובה אשר באמצעותם אתה מגשר בין הנתונים המתקבלים במוחך, על אף שאתה מתקשה לארגן את המחשבות ולבצע חשיבה מסודרת.

אתה מאוד מקובל בחברה, אדיב, מצחיק ומבוקש. יש לאנשים אהדה טבעית לאנרגיה הקוסמית שלך והם מבקשים להיות בקרבתך 🙂
אתה הכי מאושר כאשר סביבך ישנה שמחה, ובמיוחד כאשר אתה הוא הגורם המרכזי להופעתה.


התיקון שלך יגיע כאשר תשכיל לפתח יכולת הקשבה פנימה לתחושות הבטן החזקות שלך, להוריד פוקוס ממה יגידו ולזרום עם הרעיונות וההתלהבות האינסופית שבתוכך.

עליך להיזהר ממצבים שאינם תואמים את כישורייך המובילים אותך לתהום גדולה, כגון רצינות יתר או ביקורתיות, מסגרות מקובעות, או התחייבויות גבוהות מדי.

טיפ חשוב: התרופה שלך היא שמחה. פשטות. קלילות 😇
המזל מאיר לך פנים באופן שוטף ועליך לקחת אותו בשתי ידייך ולממש את הפוטנציאל.


כלומר מדד הבריאות שלך נמדד במידת הספונטניות שלך, הקלילות ואמירת "כן" לאירועים יומיומיים וחדשים.

הגורל יזמן לך מצבי מצוקה או קושי, אך ברגע האחרון תנצל עקב השמירה וההגנה הגבוהה סביבך. זכור כי אהבה ענקית עוטפת אותך 🙌

עליך להיזהר מעצלות יתר ומשעמום, מפני שאלו מוציאים ממך את כל הדחף לחיים, ומכניסים במקומם ריקנות גדולה ונטייה לייאוש.

במיוחד יש לשים לב לתקופות שבהם אתה חש "יש לי הכל, אבל אין לי כלום", – זהו סימן שאינך בכיוון הנכון, ועליך לבצע עבודת מודעות עצמית, על מנת לאתר את החסימה שנוצרה בזרימה העצומה שלך.

לסיכום: אתה אדם ממגנט המאופיין ברגשות עזים של שמחה, קסם ואהבה. למקום עבודתך אתה מביא אנרגיות גבוהות, מלמד את כולם מהי הדרך הנכונה להסתכל על הפרטים, ואף יכול לקבל קידום מהיר במעמדך אם רק תשכיל לשמור על הקשבה לעצמך.

הסביבה והמשפחה שלך רואה בך כגורם מרכזי שנותן לה אופטימיות וקלילות. הקפד על תנועה שוטפת ושמירה על ההתלהבות הגבוהה שלך, הגעת לפה לרומם את מצב הרוח של כולנו, והאמת היא שעלייך נכתב:
כשהכל סביבך חשוך – סימן שאתה האור 🌟

עיסוקים מתאימים: הוראה, הדרכה, מדיה, אומנות, יצירתיות, עיצוב פנים, ספרות, גרפיקה, צילום, מקצועות הבמה, עיסוק עם ילדים וקהל, בידור, טיולים, כתיבה ופרסום, רוחניות.